Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:08:19 GMT

پیام عملیات شهرک دولِو وی از نگاه جهاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۱۵۴

پیام عملیات شهرک دولِو وی از نگاه جهاد اسلامی

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد عملیات قهرمانانه امروز جمعه در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «دولِو وی» به بنیامین نتانیاهو این است که ملت فلسطین زنده و پویا و قادر به مقابله با توطئه‌‌ای است که مسئله فلسطین و قدس را هدف قرار داده است ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با رادیو صوت القدس(صدای قدس) گفت پرونده شهر قدس، بسیار خطرناک است و مستلزم متحد شدن تمام تلاش‌های داخلی فلسطینی برای مقابله با آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی افزود هر کس که در یاری قدس کوتاهی کند یا با دشمن همدست شود، بهایش را خواهد پرداخت.

الهندی خاطر نشان کرد مناسبت سالروز آتش زدن مسجدالاقصی به پایتخت‌های عربی کشانده شده است و این مناسبت ابعادی در تمام زمینه‌های سیاسی و تاریخی دارد، آتش زدن مسجدالاقصی بهانه، بخش  اعظم رژیم‌های عربی را که روابط خود را با  اشغالگران اسرائیلی عادی کرده‌اند، رسوا کرد.

واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

وی افزود ما از اعراب نمی‌خواهیم که به ما کمک کنند، از آنها می‌خواهیم که دست از سر ما بدارید، چرا که ملت فلسطین خودش به وظیفه دفاعی‌ خود برای دفاع از امت اسلامی و عربی عمل می‌کند و فقط نمی‌خواهد که از پشت به آن خنجر بزنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اظهار داشت این تهدیدها را ما جدی می‌گیریم و تمام اقدامات  احتیاطی لازم را اتخاذ می‌کنیم، ولی این تهدیدها هرگز ما را مرعوب خود نخواهد کرد.

الهندی با دعوت از قشرهای مختلف مردم فلسطین برای حضور هر چه قوی‌تر در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که عملیات رویارویی با اشغالگران تمام کرانه باختری را در بربگیرد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی درباره راهپیمایی‌های بازگشت هم اظهار داشت راهپیمایی‌های بازگشت یک رویکرد و شیوه ملی است و فقط هدف از آن شکستن محاصره غزه نیست، بلکه هدف از آن مقابله با معامله قرن هم هست و باید ادامه یابد، زیرا سبب ایجاد حالت آگاهی در خصوص مسئله فلسطین شده است.

الهندی همچنین بر ضرورت حمایت از مدافعان حاضر در قدس و مسجدالاقصی تاکید کرد و آنها را پیش‌قراولان امت اسلام در مقابله با توطئه صهیونیستی توصیف کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که ظهر جمعه(اول شهریور) در نتیجه پرتاب یک بمب دست ساز از سوی فلسطینیان به سمت خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در غرب رام الله و در نزدیکی شهرک «دولِو وی» یک صهیونیست به هلاکت رسیده ودو نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کرانه باختری اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرانه باختری اسرائیل کرانه باختری اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی