Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:40:47 GMT

کلوپ بالاترین انتظارات را هم برآورده کرده است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۵۴۹

کلوپ بالاترین انتظارات را هم برآورده کرده است

ژابی آلونسو، ستاره سابق فوتبال اسپانیا در مورد سرمربیان موفق لیگ برتر جزیره صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو که اخیرا وارد عرصه مریگری هم شده و هدایت تیم دوم رئال سوسیداد را بر عهده گرفته است، به تمجید از عملکرد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ پرداخته و مدعی شد کار سرمربیان جوان لیگ برتر جزیره را نیز دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ژابی آلونسو به BBC Sport گفت: "نسل ما که سالها در لیگ قهرمانان بازی کرد و حالا ما تقریبا یک قدم عقب برداشته و در زمینه سرمربیگری گام بر می داریم. این بخشی از چرخه فوتبال است، اما برای من فوق العاده است که عملکرد استیون جرارد، میکل آرتتا و فرانک لمپارد و بسیاری از سرمربیان جوان لیگ برتری را دنبال کنم.

 

من از میکل آرتتا و پپ گواردیولا بسیار حمایت می کنم اما ما احساسات مشترکی نداریم زیرا من هوادار لیورپول هستم. شرایط فصل گذشته فوق العاده بود و تکرار آنچه که سیتی و لیورپول انجام دادند سخت خواهد بود.  پروژه این دو تیم ثبات دارد و آنها می دانند که دقیقا چه چیزی می خواهند اما شرایط در لیگ برتر سخت است.

 

لیورپول در حال حاضر آنها یک سرمربی فوق العاده دارد و همه ما به عنوان هواداران لیورپول از عملکرد یورگن کلوپ هیجان زده می شویم. عملکرد کلوپ و روش برخورد با هواداران بسیار خوب بوده و او حتی بالاترین انتظارات را نیز برآورده کرده است."

بایرن مونیخ ژابی آلونسو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ ژابی آلونسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

لورکوزن که از هفته‌ها پیش قهرمانی خود را در آلمان قطعی کرده است در بیرون از خانه دست به آتش‌بازی زد و توانست یک پیروزی پر گل را به نام خود ثبت کند.

شاگردان ژابی آلونسو در روزی که سرمربی محبوب خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند در این مسابقه حاکم مطلق توپ و میدان بودند و بُرد بی حرف و حدیثی را به دست آوردند تا ثابت کنند شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در بوندس‌لیگا بودند.

گرانیت ژاکا، پاتریک شیک، ازکوئیل پالاسیوس، جرمی فریمپونگ و ویکتور بونیفیس گلزنان لورکوزن در این مسابقه بیرون از خانه بودند و هوگو اکیتیکه تنها گل اینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند.

با این اوصاف، رکورد شکست ناپذیری تیم ژابی آلونسو به ۴۸ بازی رسید. آن‌ها تقریبا یک سال است که در هیچ دیداری طعم تلخ باخت را نچشیده اند.

لورکوزن در ۴۸ بازی اخیر خود به ۴۰ برد و ۸ تساوی رسیده است. آن‌ها در طول این روند طلایی خود، ۱۳۴ گل زده‌اند.

در تاریخ لیگ‌های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند.

بنفیکا بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

شاگردان ژابی آلونسو می‌توانند با سپری کردن یک بازی دیگر بدون باخت از این رکورد تاریخی هم عبور کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟