Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:01:21 GMT

ثاقبی: برد مقابل استقلال خیلی به ما چسبید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۵۶۲

ثاقبی: برد مقابل استقلال خیلی به ما چسبید

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که این تیم مقابل استقلال مزد زحماتش را گرفته است. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، شاهین ثاقبی، بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازیکنان دو تیم تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. در تمام بازی‌ها با تمام توان به میدان می‌آییم و هر چه خدا بخواهد، همان خواهد شد.

وی افزود: در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم به گل هم برسیم و گلی هم که در دقیقه 2+90 زدیم و بازی را بردیم، به ما چسبید. هیچکس در فوتبال نمی‌تواند هیچ فکری کند و ما امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم. با قدرت ادامه می‌دهیم تا ان‌شاالله رتبه خوبی کسب کنیم.

استقلالِ استراماچونی با شکست آغاز کرد/ پیروزی ماشین‌سازی در لحظات پایانی

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان