Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:57:51 GMT

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۶۶۳

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در تمام محورهای شمالی کشور به سمت تهران و همچنین تردد یکطرفه در جاده چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: از ساعتی قبل تردد در محور هراز از منطقه آب اسک به سمت تهران و همچنین از مرزن‌آباد در محور چالوس به سمت کرج به صورت یکطرفه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در محور رشت به قزوین در محدوده‌های رودبار، منجیل، امامزاده هاشم ترافیک سنگین گزارش شده و تردد در کل محور به صورت پرحجم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی در محور فیروزکوه نیز گفت: در این محور نیز در مسیر شمال به جنوب در محدوده‌های زیراب ، شهر فیروزکوه، سه راهی گیلاوند و محدوده عوارضی پردیس، ترافیک سنگین و در کل محور ترافیک پرحجم را شاهد هستیم. 

سرهنگ رحمانی گفت: در محور قم به تهران و ساوه به تهران هم ترافیک پرحجم اما روان در جریان است و این در حالی است که در باند جنوبی محور کرج - تهران و قزوین - تهران هم ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم. 

وی در پاسخ به این سوال که ترافیک براساس پیش‌بینی شما تا چه ساعتی ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به ترددهای ثبت شده و همچنین بار ترافیکی در شهرهای شمالی کشور که به سمت تهران در حرکت است پیش‌بینی می‌کنیم تا پاسی از بامداد محدودیت‌ها و ترافیک پابرجا باشد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی اخبار حوادث وضعیت ترافیکی فیروزکوه محور هراز جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی