Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان شبانگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه عصر امروز جاده کوهپایه ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه اتفاق افتاد و در این تصاف راننده پراید که مردی حدود ۴۰ ساله بود قبل از رسیدن آمبولانس به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سید محمد صابری ادامه داد: بلافاصله بعد از اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، چهار تیم به محل حادثه اعزام شد و ۹ مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید باهنر کرمان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان، مصدومان حادثه برخورد پراید و پژو ۴۰۵ را چهار زن و ۲ مرد، سه کودک با رده سنی سه تا ۴۳ سال عنوان و تصریح کرد: حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

روستاهای کوهپایه به علت جاذبه های گردشگری همچون آبشار های واقع در روستای فوسک، شانکستان، درب آسیاب سیمک، و کوه های سر به فلک کشیده و درختزارها و مزارع به عنوان منطقه گردشگری به شمار می رود و جاده دسترسی این منطقه در ایام تعطیل سال بیشترین تردد را دارد.

فقط بخشی از محور مواصلاتی کرمان به کوهپایه دو بانده شده است.

مجموعه روستاهای ییلاقی منطقه کوهپایه کرمان در ۳۰ کیلومتری شهر کرمان واقع شده است.

۳۰۲۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بیمارستان پژو جاذبه های گردشگری فوریت های پزشکی مرکز فوریت های پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: زایمان مادر باردار با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) شهرستان دامغان داخل منزل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به دنبال تماس مددجو، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

کد خبر 6088889

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان