Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان در بخش ساندا درباره نایب قهرمانی جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی اظهار کرد: فینال دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا امروز در برونئی برگزار شد و در نهایت ما توانستیم با کسب ۶ مدال طلا و ۲ مدال برنز از سوی ۸ ورزشکارمان بهترین نتیجه را در آسیا کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مسئولان به خصوص علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که شرایط خوبی فراهم کرد و  ما ووشو کاران مدیون او هستیم.

بیشتر بخوانید: عنوان سومى ملی پوشان جوان ووشو در رقابت هاى آسیایى

او بیان کرد: همچنین از شیرازی به عنوان عضو هیئت ژوری تشکر می‌کنم و از مربیان تیم ملی  از جمله شیرآقایی و شیبک هم تشکر می‌کنم که در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی خیلی کمک کردند. از علیرضا بهرمن هم تشکر می‌کنم که همواره حامی من بوده است و در این مسابقات کار‌های خبری و روحی و روانی ما را انجام می‌داد و راهنمایی او خیلی به من کمک کرد. به هر حال این  مدال‌ها و پیروزی‌ها را به جامعه ووشو تبریک می‌گویم.

شبیک: جوانان کشورمان نشان دادند که می توانند جا پای بزرگان بگذارند

عباس شیبک مربی تیم ملی ووشو جوانان در بخش ساندا درباره نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی اظهار کرد: تیم ملی ووشو  جوانان در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی در بخش ساندای مردان توانست ۶ مدال طلا و ۲ مدال برنز کسب کرد و هر ۸ ورزشکار ما توانستند صاحب مدال شوند. به هر حال مسابقات قهرمانی آسیا   بهترین رویداد بزرگ ورزشی بود که توانستیم با تیم کامل شرکت کنیم و همه نفرات مدال گرفتند و  برای مسابقات سال‌های آینده از جمله رقابت‌های جهانی مراکش که سال آینده برگزار می‌شود امیدوار باشیم. ما ۳ ماه اردوی سخت و نفس گیر در ۶ مرحله در استان‌های مختلف سپری کردیم و نشان دادیم با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان ورزش و رئیس فدراسیون ووشو صورت گرفته می‌توانیم صاحب جایگاه‌های قهرمانی و قهرمان پروری شویم. انشالله این روند ادامه خواهد داشت تا به نتایج بهتر دست یابیم و این جوانان در سال‌های آینده برای تیم ملی بزرگسالان آماده می‌شوند و  آنها نشان دادند که می‌توانند جا پای بزرگان قرار بدهند.   

شیرآقایی: ورزشکاران جوان ما با همه ناداوری ها چینی ها را شکست دادند 

کیوان شیرآقایی مربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا درباره نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: خدا را شکر که ما در روز آخر توانستیم مسابقات قهرمانی آسیا را با کسب ۲ مدال طلا به پایان برسانیم و در مجموع  ۸ ورزشکار ما ۶ مدال طلا و ۲ مدال برنز کسب کردند که نتیجه قابل قبولی بوده است. امیدوارم که توانسته باشیم مردم کشورمان را شاد کنیم و از علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که برای حضور ما در این مسابقات تدارک خوبی دیدند و ۶ اردوی باکیفیت و خوبی را پشت سرگذاشتیم. نتیجه این اردو‌ها باعث شد که ورزشکاران ما با همه ناداوری‌ها و شرایط سختی که برایمان به وجود آوردند چینی‌ها را شکست بدهند. امیدوارم در آینده بتوانیم این نتیجه را ارتقا بدهیم و نتایج بهتری بدست آوریم.

بیشتر بخوانید: کسب سه مدال توسط ملی پوشان ووشو ایران در دومین روز رقابت‌های آسیایی

  انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از ووشو ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا