Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@05:56:26 GMT

نکو نام: نتیجه بازی عادلانه نبود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۵۲۸

نکو نام: نتیجه بازی عادلانه نبود

به گزارش ایرنا جواد نکونام جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت:داور عملکرد خوبی داشت، اما د ریک صحنه به اشتباه به بازیکن ما کارت زرد نشان داد.

وی گفت:  شروع بازی خوب نبود چرا که هر ۲ تیم اشتباهاتی داشتند. اواخر نیمه اول شکل بازی ما بهتر شد و نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. در کل بازی را باید راحت می‌بردیم اما با یک گل استثنایی واگذار کردیم.

سرمربی فولاد  خوزستان با اشاره به اینکه از نیم ساعت اول بازی راضی نبودم و نباید در خانه خودمان اینگونه بازی را شروع می‌کردیم گفت: امروز بازی فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد و توپی که کسی فکر نمی‌کرد گل شود وارد دروازه ما شد و باختیم. 

نکو نام گفت: ۲ بازیکن ما اواخر بازی در شرایط سخت و با گرفتگی پا بازی می‌کردند اما با این وجود کنترل بازی در دست ما بود و ما به خوبی آنها را کنترل کردیم. 

وی با بیان اینکه فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد گفت: امروز برخی ها نبودند و برخی ها نتوانستند بلیت تهیه کنند همچنین جعفری و کولیبالی نبودند و در دفاع شرایط خوبی نداشتیم از طرفی ایوب والی سه روز سرماخوردگی شدید داشت و شرایط خوبی در دفاع نداشتیم و در خط حمله هم کمبود بازیکن داشتیم.

سرمربی فولاد گفت: باید بازیکنانی جذب کنیم تا برای بازی استقلال آماده شویم. از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم  راضی هستم. معتقدم کسی به تیم ما کادو نمی دهد و ما خودمان باید نتایج لازم را کسب کنیم. تیمم با کیفیت بازی می‌کند و امیدوارم که امسال کار بزرگی انجام دهد. لیگ مسیر طولانی دارد و باید تا لحظه آخر منتظر ماند. تیم ما بالای ۶۰ درصد تغییر داشت و باید بگویم که از هفته آینده تیممان کامل تر می‌شود.

دیدار تیم‌های فولاد و نفت آبادان با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی سرماخوردگی صنعت نفت آبادان فولاد نفت آبادان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم