Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ پیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد از امروز /دوم/ تا ششم شهریورماه جاری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مبین قلیزاده و امیرحسین جوانشیر از ارومیه، ذکریا صوفی و سروش عبداللهی اقدم از مهاباد، امیرحسین اکبرنژاد از میاندوآب و عرفان زینالی، احسان گلیکانلو، سام علیزاده و علی عالی‌پور از شوط نفرات اعزامی استان به این رقابت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مهدی محمدپور اقدم به عنوان سرمربی تیم استان را همراهی خواهد کرد.

رئیس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی افزود: نوجوانان وزنه بردار استان مرداد امسال اردوی آماده‌سازی خود را طی ۲ مرحله در مهاباد برگزار کردند و در پایان از ۱۳ وزنه بردار، ۹ نفر منتخب برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور انتخاب شدند.

دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته وزنه‌برداری پسران، با شرکت ۲۰۶ وزنه‌بردار از ۳۰ استان، طی ۴ روز به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی استان چهارمحال و بختیاری وزنه برداری تیم المپیاد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر