Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان امروز در آخرین دیدار از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز در بوشهر میهمان شاهین شهرداری است و اولین دیدار فصل جدید خود را برابر این تیم برگزار می‌کند.

سپاهان در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده است و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده‌اند که برخی از آنها در بازی امروز حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در در دروازه سپاهان مثل همیشه پیام نیازمند ایفای نقش می‌کند و در خط دفاع عزت پورقاز مثل فصل گذشته ایفای نقش می‌کند ولی در کنار او در جدایی سیاوش یزدانی و خالد شفیعی بازیکن تازه وارد این تیم یعنی جورجی گولسیانی ایفای نقش می‌کند. در سمت چپ مثل همیشه سعید آقایی بازی خواهد کرد ولی در سمت راست و در نبود ایران‌پوریانِ محروم شاهد حضور مرتضی منصوری هستیم.

مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در این دیدار هافبک دفاعی است و ولادیمیر کومان و محمد کریمی یک خط جلوتر از او در پست هافبک هجومی بازی می‌کنند.

در سمت راست خط حمله و با وجود جدایی مهرداد محمدی و در غیاب محمدرضا حسینی مصدوم احتمالاً به رضا میرزایی بازی می‌رسد و در سمت چپ هم قلعه‌نویی از سجاد شهباززاده استفاده می‌کند.

در غیاب کی‌روش استنلی محروم هم علی قربانی مهاجم نوک خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • صدر جدول طلایی شد