Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت به تشریح وضعیت معابر پایتخت پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز ‌شنبه، دوم شهریورماه اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از یادگار امام، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌اله از خروجی تیموری، مسیر غرب به شرق آزادی از شهیدان و در مسیر جنوب به شمال نواب از پل کمیل با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از حکیم تا همت، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی از جانبازان، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از شمس‌آباد، محور غرب به شرق آزادراه از پل شرقی، در مسیر شرق به غرب رسالت از استاد حسن‌بنا تا پل سیدخندان، در مسیر شرق به عدب بزرگراه صدر از خروجی کاوه و محور غرب به شرق جاده مخصوص از پل صنایع هوایی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معابر بزرگراهی حجم بار ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز