Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق معتمدیان روز شنبه با حضور در گلزار شهدای شهر قهستان با اهدای شاخه گل و ذکر فاتحه با شهدا و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کرد.

حضور در جمع مردم خونیکسار، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی ۱۵ روستا به طور همزمان و ۱۲ پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی، حضور در جمع مردم روستای تخته جان و افتتاح پروژه گازرسانی و بهره برداری از پروژه احداث ۶۴ واحد مسکونی در روستای جلاران، ذکری و گل نی و تامین زیرساخت ها، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی و مجتمع آبرسانی کلاته ملا روستاهای نخاب، گیت ،آنیک، نوغاب و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله پروژه های افتتاحی امروز در درمیان است.

فرماندار درمیان قبل از آغاز هفته دولت اعلام کرد: ۱۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

محمد بشیری زاده افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۲۸ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است و ۲۳ هزار نفر در چهار شهر و ۹۸ روستا از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

هفته دولت از دوم شهریور هر سال آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ ادامه دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد