Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم بنامولایی صبح شنبه در شصت و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که با حضور رییس اتاق ایران همراه بود، اظهار کرد: طی سال گذشته سعی شد مشکلات مربوط به راه اندازی نمایشگاه بین المللی و ایجاد پایانه صادراتی حل شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقرر است شهرک استارت آپی در استان البرز ایجاد شود، گفت: در صورت تحقق این مهم شاهد ایجاد یک شهرک نمونه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در بخش دیگری به برگزاری جشنواره امیرکبیر در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: این جشنواره حاصل تعامل صنعت و دانشگاه است، با تحقق این مهم به دنبال مهارت آموزی هستیم که اصلی مهم است، پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را مستقیم با بانک ها و کارخانه ها ارتباط می دهیم تا مشکل صنعت حل شود و در کنار آن به تجاری سازی دست پیدا کنیم.

بنامولایی با بیان اینکه به جد پیگیر رونق تولید و رفع موانع تولید هستیم، عنوان کرد: دبیرخانه مشترک اتاق اصناف، اتاق تعاون و اتاق بازرگانی در استان البرز تشکیل شده است.

وی در بخش دیگری به حذف چهار صفر از پول ملی اشاره کرد و گفت: رشد اقتصادی منفی است، حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران کمتر شده و رکود تورمی نیز وجود دارد به همین دلیل باید با نگاهی کارشناسانه تر در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی تصمیم گیری شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اعلام آمادگی کمیسیون اتاق بازرگانی برای خدمت به دولت، افزود: در راستای اجرای ماده های ۳، ۴، ۵ و ۷  قانون بهبود فضای کسب و کار، ۲۳ انجمن و تشکل در استان شناسایی شده است.

بنامولایی با تاکید بر اینکه مرکز داوری در اتاق بازرگانی البرز فعال شده است، گفت: از مقامات قضایی استان درخواست می کنیم تا رسیدگی به پرونده های اقتصادی اتاق البرز سریعتر انجام شود تا حرمت بخش خصوصی حفظ شود.

وی در خصوص نمایشگاه توانمندی های تولیدی- صنعتی که در اتاق البرز برقرار است، بیان کرد: این نمایشگاه با هدف آموزش، پژوهش و کسب و کار ایجاد شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با این توضیح که در طول سه یا چهار سال گذشته بالغ بر ۴۰ هیئت تجاری خارجی به استان البرز سفر کرده اند، گفت: معین کشور لهستان بوده ایم، اکنون نیز معین کشور مالزی هستیم.

کد خبر 4699948

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی البرز اقتصاد مقاومتی بوشهر قزوین شیراز هفته دولت شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • یک میلیون و 625 هزار دامنه فارسی ثبت شد!