Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@21:29:52 GMT

آینده نیمار؛ ملال‌آور و پایان ناپذیر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۵۹۴

به گزارش ایلنا،  در داستانی که به یکی از ملا‌ل‌آورترین سوژه‌های بازار نقل و انتقالات تابستان امسال تبدیل شده است، آینده نیمار نه تنها مشخص نشده است بلکه به نظر هم نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک تکلیف او مشخص شود چرا که هر سه طرف این معادله، رئال مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مالک این بازیکن، ذره‌ای حاضر نیستند از موضع خود برای تصاحب این بازیکن برزیلی با کمترین هزینه یا ضرر ممکن کوتاه بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولانی شدن این داستان اما نه تنها حوصله هواداران را سر برده بلکه دیگر کاسه صبر بازیکنان کلیدی بارسلونا را هم لبریز کرده و باعث شده که آنها نارضایتی و خشم خود از این وضعیت را به گوش رئیس باشگاه خوسپ ماریا بارتومئو برسانند.

با توجه به اینکه نیمار خودش تا حدودی اعتراف کرده که دوست دارد به تیمی که دو سال پیش آن را ترک کرده برگردد، چندان تعجب ندارد که ستاره سابق سانتوس هنوز ارتباط خود را با تعدادی از دوستان سابقش در بارسلونا حفظ کرده باشد.

اگرچه نام این بازیکنان فاش نشده اما گفته می‌شود نیمار به این بازیکنان خبر داده بالاترین پیشنهادی که بارسلونا تا الان برای خرید او از پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرده تنها نزدیک به 140 میلیون یورو بوده یعنی نزدیک به 80 میلیون یورو کمتر از آنچه که دو سال پیش بابت فروش این بازیکن از PSG‌ گرفت.

پاریسی‌‌ها اما به گرفتن همان 222 میلیون یورویی که بابت خرید نیمار خرج کرده‌اند هم راضی نیستند و می‌گویند نیمار را تنها در ازای 250 میلیون یورو می‌فروشند و برای‌شان فرقی نمی‌کند ارزش واقعی این بازیکن در بازار کنونی چقدر است.

پیشنهاد بارتومئو که قطعاً باشگاه‌های انگلیسی آن را مضحک توصیف خواهند کرد، در رختکن بارسلونا هم نتوانسته نظر کسی را جلب کند و بازیکنان این تیم هم دیگر از تعلل رئیس‌شان برای ارائه پیشنهادی که این ماجرا را خاتمه دهد، خسته شده‌اند و فکر می‌کنند او به اندازه کافی برای برگرداندن نیمار تلاش نمی‌کند.

این در حالی است که گفته می‌شود بارتومئو در پایان فصل گذشته به بازیکنان تیم وعده داده هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا نیمار را برگرداند و حالا در محقق کردن آن وعده ناکام مانده است.

به نظر بازیکنان ارشد بارسلونا اما ارائه پیشنهاد 140 میلیون یورویی برای بازیکنی مانند نیمار قطعاً اقدامی نیست که بارتومئو با آن بتواند ادعا کند تمام تلاشش را برای عمل به قولش انجام داده است.

در همین حال ورود رئال مادرید به رقابت برای خرید نیمار هم دردسرهای بارتومئو را دوچندان کرده است و هرچه به 11 شهریور که پایان بازار تابستانی لالیگا است نزدیک می‌شویم، فشار روی او بیشتر هم می‌شود. به دغدغه‌‌های او، باید رابطه خوب فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید با ناصر الخلیفه رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را هم اضافه کرد چون این دوستی ممکن است در نهایت موجب شود رئیس قطری PSG‌ ترجیح دهد بازیکنش را به رئال مادرید بدهد تا بارسلونا.

فعلاً بارسلونا هنوز گزینه اول نیمار است اما شاید او برای اینکه از پایتخت فرانسه فرار کند، مجبور به تن دادن به هر تصمیمی شود.

منبع: مارکا

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!

ویتور روکه که به داشتن روحیه قوی معروف است اما در حال حاضر گیج، ناامید و افسرده شده است.

طرفداری | ویکتور روکه، مهاجم جوان و آینده‌دار برزیلی که با سر و صدای زیادی به بارسلونا پیوست، روزهای سختی را در کاتالونیا سپری می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، علی‌رغم پرداخت مبلغ هنگفتی برای انتقال ویتور روکه و حضور زودهنگام او برای پر کردن جای مصدومان بارسا، این بازیکن 19 ساله برزیلی در تیم تحت هدایت ژاوی جایی در ترکیب اصلی ندارد. روکه در ژانویه با انتظارات فراوانی به بارسلونا آمد. او که تابستان گذشته با حمایت ژاوی، خوان لاپورتا رئیس باشگاه و دکو، مدیر ورزشی بارسلونا به این تیم پیوست، قرار بود خیلی زود به یکی از ستارگان این فصل بلوگرانا تبدیل شود.

با این حال، پنج ماه پس از این انتقال، تاثیرگذاری او ناچیز بوده است. با نزدیک شدن به پایان فصل، روکه تنها 310 دقیقه در 13 بازی لالیگا به میدان رفته است. از این تعداد، تنها دو بازی را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرده است.

ناامیدی و افسردگی ویتور روکه

بی‌تردید، عدم حضور در ترکیب اصلی و شایعات پیرامون آینده‌اش، بر روحیه روکه تاثیر منفی گذاشته است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، بازی نکردن‌های روکه و گمانه‌زنی‌های فراوان، به روحیه این مهاجم جوان که اتفاقا به داشتن روحیه قوی هم معروف بود، لطمه زده است. گفته می‌شود این مهاجم شاداب سابق در حال حاضر غمگین و افسرده است و حتی در خانه نیز نمی‌تواند از فکر وضعیت خود رها شود.

ژاوی با روکه قطع ارتباط کرده است

حواشی مربوط به روکه به همین جا ختم نمی‌شود. اطرافیان او مدعی هستند که ژاوی هیچ ارتباطی با روکه نداشته و این موضوع مانع از درک انتظارات مربی توسط این بازیکن شده است. این موضوع با ادعای کادر فنی که می‌گویند با ارائه آنالیز ویدئویی فردی و تشویق و تذکرات متعدد در زمین به روکه کمک کرده‌اند، مغایرت دارد.

با وجود این روایت‌های متناقض، یک چیز قطعی و مسلم است: ماه‌های آینده برای آینده ویکتور روکه سرنوشت‌ساز خواهد بود. باشگاه باید راه‌حلی پیدا کند، خواه با بهبود ارتباط با کادر فنی و خواه با افزایش فرصت‌های بازی، تا این انتقال امیدوارکننده برای هواداران بارسا به یک ناامیدی کامل تبدیل نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم