Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداکار و بلند همت گروه صنعتی ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستانی شرکت، ۲۱۴۲۶ دستگاه خودروی دارای کسری قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند.

تکمیل ۲۱هزار و۴۲۶خودروی ناقص و کسری دار در ایام تعطیلات شرکت و تحویل به مشتریان/هیات مدیره ایران خودرو از تلاش همکاران قدردانی کرد

‏‎به گزارش ایکوپرس، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت محترم ارشد مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏‎از تبعات این اقدام در تعطیلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.
‏‎بر اساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.
‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.
‏‎در این راستا، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته از سوی کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرده است که با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت کامل و با اشراف اطلاعاتی بر فرآیند تولید نظارت خواهد شد.
‏‎هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرده است تا این گروه بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار  فعالیت‌های گروه به عنوان سرمایه‌ای ملی و یکی از موتورهای محرک اصلی اقتصاد کشور در ایجاد رونق تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل کند.
‏‎تعطیلات سالانه گروه صنعتی ایران‌خودرو در تابستان سال  1398 مصادف با دو عید قربان و غدیرخم بوده، که طی این ایام، کارکنان خدوم ایران‌خودرو با حضور در محل کار و ایفای مسئولیت حرفه‌ای، حماسه تولید را رقم زدند،  تلاش و همکاری مجدانه ای که حائز تقدیر و تشکر است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل