Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:29:34 GMT

به شهرک سازي‌ها ادامه مي‌دهيم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۷۹۲

به شهرک سازي‌ها ادامه مي‌دهيم

خبرگزاری آری- در ادامه سکوت جامعه بین المللی ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت به شهرک سازی ادامه می دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه اینترنتی فلسطین لایو نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شهرک سازی‌ها را ادامه می‌دهیم.
نتانیاهو افزود : ما شهرک سازی‌ها را ادامه می‌دهیم و ریشه‌های خود را عمیق‌تر خواهیم کرد و دشمنان خود را هدف قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌های امنیتی در حال حاضر عاملان اجرای عملیات "تروریستی" را تحت تعقیب قرار داده اند. دستان بلند اسرائیل کسانی را که می‌خواهند ما را بکشند خواهند گرفت و آن‌ها را محاکمه خواهیم کرد.
درحالی که رژیم صهیونیستی هر روز به سیاست‌های تجاوزگرانه خود علیه فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد جامعه بین المللی در برابر این تجاوزات همچنان سکوت کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرک سازی ادامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسین امیرعبداللهیان در صفحه ایکس خود نوشت: در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیرو‌های مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت: از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم. تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • طوفان‌الاقصی/ ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • طوفان‌الاقصی/ ممانت رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس به طولکرم برای انتقال پیکر شهدا
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • عربستان و آمریکا به توافق نزدیک شدند؟
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • بازی آمریکا با کارت «صلح ابراهیم»
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!