Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:52:21 GMT

مرگ مرد 50 ساله عشایری بر اثر صاعقه در بهمئی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۸۰۹

مرگ مرد 50 ساله عشایری بر اثر صاعقه در بهمئی

‌بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی از مرگ یک مرد عشایری بر اثر صاعقه در ارتفاعات مهمئی این شهرستان خبر داد.

‌«علی کرم صدیقی فر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌ گفت: ساعت حدود 17عصر روز جمعه، یکم شهریور ماه مرحوم "مرداس خوبی زاده" 50 ساله، از عشایر منطقه داخَر بهمئی، در حالی جلوی منزلشان زیر درختی نشسته بود، بر اثر برخورد صاعقه‌ جان خود را از دست داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این صاعقه زدگی ساعت 20 جمعه شب به ما گزارش شده است که متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده فرد صاعقه زده در دم جان خود را از دست داد.

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحوم خوبی زاده، اظهارکرد: از مردم بهمئی به خصوص عشایر و کسانی که قصد سفر به مناطق سردسیری و کوهستانی دارند، می خواهیم نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه ویژه ای داشته باشند .

به گزارش ایسنا، منطقه "داخَر" از توابع بخش ممبی در حدود 90کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

لازم به ذکر است که هواشناسی در خصوص وزش باد شدید، رعد و برق و رگبارهای پراکنده در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داده بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه مشخص شد، متأسفانه راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت ادامه داد: راکبان موتورسیکلت باید به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و عابرین در پی خواهد داشت، خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول ایمنی، موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی افراد شده است.

کد خبر 6099598

دیگر خبرها

  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • تصاویر آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • ببینید | صحنه‌ای آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا