Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ملت یمن هر آنچه را در اختیار دارد به کار خواهد گرفت تا ظلم و ستم از کشور یمن رخت بربندد و تحریم‌ها و محاصره تحمیل شده، برداشته شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ادامه دار شدن ممنوعیت پرواز در فرودگاه بین المللی صنعا یک جنایت است و اظهارات مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل به یمن نشانه نبودن هیچ نوع امیدی به عمل کردن به وعده هایش در زمینه بازگشایی این فرودگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علی الحوثی همچنین نوشت: مردم یمن ادامه ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا و جنایت‌هایی را که علیه آن‌ها صورت می‌گیرد محکوم می‌کنند. ملت یمن هر آنچه را در اختیار دارد به کار خواهد گرفت تا ظلم و ستم از کشور یمن رخت بربندد و تحریم‌ها و محاصره تحمیل شده بر این کشور برداشته شود. این ملت مبارزه خود را تا محقق شدن پیروزی به یاری خداوند ادامه خواهد داد.
رئیس شورای عالی انقلاب یمن در بخش دیگری از توییت خود نوشت: تجاوزات وحشیانه علیه کشور ما که انواع جنایت‌های وحشیانه ضد غیرنظامیان را در خشکی و دریا شامل می‌شود هیچ کس را مستثنا نکرده است. متجاوزان، همه افراد جامعه از جمله صیادان و کشاوزان، پزشکان و نیرو‌های امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی، دانش آموزان و معلمان، ناشنوایان و نابینایان، بازرگانان و مشتریان، را نیز می‌کشند؛ از این رو، تجاوزگری‌های آمریکایی - انگلیسی - سعودی - اماراتی بدترین چهره را از خود نشان داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ممنوعیت پرواز فرودگاه صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان