Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@07:30:49 GMT

اسلامی: سازمان هواپیمایی باید توبه کند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۰۶۸

اسلامی: سازمان هواپیمایی باید توبه کند

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر رعایت کف و سقف قیمت بلیت هواپیما توسط ایرلاین‌های داخلی در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره معنا نداشتن سقف تعیین شده در ایام پیک سفرها، گفت: وی باید حرف خود را پس گرفته و توبه کند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی با یادآوری این‌که در بخش مسکن حدود ۱۵۰ هزار واحد طرح مهر به اتمام رسیده و به مردم تحویل شده است، اظهار کرد: بیش از ۹۰ هزار از این تعداد در ماه‌های اخیر با تصمیمات اخیر بابت تعیین تکلیف مابه‌التفاوت قیمت‌ها و حل انشعابات عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: از سوی دیگر از سال گذشته تا امروز بیش از ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی با یادآوری اتصال سه مرکز استان به شبکه سراسری ریلی طی یکسال اخیر بیان کرد: طی یکسال اخیر همچنین ۷ بیمارستان احداث و تحویل وزارت بهداشت شده است.

وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت پرواز‌های هواپیما گفت: با هر گونه تخلفی برخورد خواهیم کرد؛ نرخ بلیت هواپیما یک کف و یک سقف دارد در سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی این قیمت‌ها منتشر شده است.

اسلامی با بیان این‌که تجاوز از این کف و سقف تخلف است، تصریح کرد: در پرواز‌های داخلی بیزنس کلاس و اکونومی داریم؛ قیمت‌های لحظه اخری در اوج سفر‌ها اتفاقی می‌افتد که چند صندلی لحظه آخری را آژانس‌ها انجام می‌دهند که تخلف است.

وی با تاکید بر این‌که نباید قیمت‌ها از سقف تعیین شده عبور کند در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی مبنی بر این‌که " در ایام پیک مانند ولادت و شهادت سقف تعیین شده برای ایرلاین‌ها معنا ندارد" گفت: چنین چیزی نیست و اگر وی این حرف را گفته باید توبه کرده و حرف خود را پس بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی وزیر راه و شهرسازی ایرلاین های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات