Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@09:48:25 GMT

بی بی سی همه زندگی کارمندانش را می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۲۲۴

به گزارش ایلنا، جرمی کلارسون، مجری سابق برنامه تلویزیونی «تخت گاز» سال ۲۰۱۵ از شبکه بی‌بی‌سی اخراج شد، اکنون برای آمازون کار می‌کند و برنامه‌های «سفر بزرگ» و «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» را در شبکه آی‌تی‌وی اجرا می‌کند.

او در مصاحبه با روزنامه تایمز  درباره دستمزدهایی که شبکه‌های خبری همچون بی بی سی پرداخت می‌کنند، گفت: وقتی به لیست دستمزدهای اعلام‌شده بی‌بی‌سی نگاه می‌کنید، پش خودتان می‌گویید «این مجری این دستمزد را برای یک ساعت کار دریافت می‌کند؟ در حالی که در واقعیت اینگونه نیست بی بی سی شاید دستمزد زیادی به شما بدهد اما  در مقابل این پول تمام زندگی‌تان را از شما می‌گیرد و دائم باید همه جا حضور داشته باشید و عکس بی‌اندازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار که تمام طول روز در استخدام بی بی سی هستید.

کلارکسون به دلیل زدوخورد و کتک‌کاری با یکی از تهیه‌کننده‌های بی‌بی‌سی از برنامه «تخته گاز» اخراج شد و قرار بود که در سال ۲۰۱۶، یعنی وقتی که اجرای برنامه «سفر بزرگ» را برای آمازون شروع کرد، دستمزد او به ۱۰ میلیون پوند افزایش یابد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نگو نگفتی» از شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، برنامه «نگو نگفتی» با اجرای یزدان فتوحی در حوزه اجتماعی روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه با زبانی طنز و بخش های جذاب پلیسی به سراغ آسیب‌ های اجتماعی می‌رود تا با افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به جرایم از وقوع آن‌ها در آینده پیشگیری کند.

موضوعاتی نظیر سرقت، جعل و کلاهبرداری، شبکه‌های هرمی و ... از جمله مسایلی است که در برنامه «نگو نگفتی» به آن پرداخته می‌شود.

این برنامه محصول مشترک شبکه نسیم و موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سولماز و احسان ماه عسل چرا از هم جدا شدند؟
  • اسم فلیک را نیاورید، برای بایرن بزرگ افت دارد!‏
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • «نگو نگفتی» از شبکه نسیم
  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند
  • علم و دین نظام زندگی/ ماموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ امیدآفرینی کرد
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد