Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح شنبه در نخستین روز از هفته دولت و در حاشیه دیدار با مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان میامی به میزبانی دفتر خود، ضمن تأکید به‌ضرورت تحقق ارزش‌های انقلابی، بیانیه گام دوم و اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: مسئولان ما برای رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی باید ویژگی‌هایی داشته باشند که نخستین آن‌ها التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلاب اولین ویژگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک مسئول در نظام اسلامی باید به فکر تهیه برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر محور قدرت، نشاط کاری و احساس مسئولیت باشند تا اقتصاد که همانا کلید تحرک و توسعه کشور محسوب می‌شود، بتواند به پویایی برسد.

امام‌جمعه میامی درباره دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی، بیان کرد: دل بریدن از بیگانگان و اتکا به درون و جوان‌گرایی در زمره دیگر اقداماتی است که امروز باید برای تحول اداری به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

صفایی پور بیان کرد: مدیریت جهادی با تلاش مجاهدانِ و خدمات شبانه‌روزی از دیگر ویژگی‌هایی که مسئولان ما برای تحقق ارزش‌های انقلابی به‌خصوص بیانیه گام دوم انقلاب باید از خود بروز دهند.

وی بابیان اینکه مدیران نباید دربند ساعات اداری باشند، ابراز داشت: مدیران تا زمانی که کار اداری و مردم وجود دارد باید در اداره حضورداشته باشند از سوی دیگر در نظام اسلامی پایه و اساس خدمت‌رسانی خدا و رضایت مردم است نه حقوق و اضافه‌کار و مزایا.

امام‌جمعه میامی اهتمام به حفظ ارزش‌های انقلاب و ساده زیستی را از ویژگی‌های مدیرانی چون باهنر و رجایی دانست و تأکید کرد: این بزرگواران رعایت بیت‌المال و جلوگیری از حیف‌ومیل آن را در سایه پاسداری از آزادی و استقلال و عزت ملی و ترویج سبک زندگی اسلامی به‌عنوان الگوهای مدیریتی انقلاب اسلامی در خود داشته‌اند.

کد خبر 4699988

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی ایران هفته دولت بوشهر قزوین هفته دولت شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است