Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:47:05 GMT

35 طرح هفته دولت در عجب‌شیر به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۶۴۹۰

35 طرح هفته دولت در عجب‌شیر به بهره برداری می‌رسد

عادل اصغرپور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرایی کردن این طرح های عمرانی و تولیدی، اعتباری بیش از  350 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح خط انتقال فاضلاب پادگان شهید برخورداری و شهرک پرواز، افتتاح فاز یک فاضلاب شیشوان، اجرای فیال کاریپایده روهای خیابان رسالت شهر عجب شیر،افتتاح آزمایشگاه مرکز بهداشت عجب شیر، اجرای جدول گذاری کوچه بهداری، اجرای آسفالت سطح شهر، افتتاح کارخانه تولید هیدروکربن سبک و سنگین ،کارخانه صنایع چوب،کارخانه بسته بندی گوشت و ساختمان دهیاری نانسا از طرح های افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان عجب شیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح هادی روستای رحمانلو، شبکه دیجیتال روستای رحمانلو، بهره برداری از مجتمع 108واحدی گلریزان، مسکن رفاهی برای خانواده های دارای دو معلول، احداث پل دیزج حسن بیگ، آسفالت روستای رازیان، اجرای شبکه توزیع آب روستای نبرین، فاز دوم گلخانه، اجرای سیستم آبیاری نوین تجمیعی مهماندار از دیگر طرح های افتتاح در این هفته است.

فرماندارعجب شیر گفت: افتتاح خط انتقال مجتمع قوری چای، اجرای مخزن ذخیره آب 500مترمکعبی بتنی، پانسیون پزشک تجرق و مرمت اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد قلعه چای ،افتتاح اورژانس 115شهر جوانقلعه و افتتاح تامین روشنایی و آسفالت 22 هزارمتر مربعی بلوار روستای شیراز در سطح این شهرستان طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان ، انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت درحوزه های مختلف شهرستان است تا مدیران دستگاه های اجرایی خدمات و عملکرد دولت را که همان دستاوردهای نظام  است، به نحو مطلوب تری از طریق رسانه ها و خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.

اصغرپور افزود: خدمت بی منت به مردم و تلاش برای گرهگشایی از مشکلات آنان وظیفه همه مدیران و مد نظر مسئولان است.

به گزارش ایرنا، دوم تا نهم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان محمد علی رجایی (رئیس جمهور) و محمد جواد باهنر(نخست وزیر) هفته دولت نامگذاری شده است.

518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید