Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در اولین جلسه بعد از تعطیلات تابستانی ترکیب هیات رییسه برای سال سوم شورا را انتخاب خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، یکصد و شصتمین جلسه شورا روز یکشنبه سوم شهریورماه با نطق پیش از دستور حجت نظری و علی اعطا آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخاب هیات رییسه شورا در سال سوم اولین دستور جلسه یکصد و شصتم خواهد بود.
بر این اساس، ترکیب هیات رییسه شورا شامل رییس ، دو منشی ، نایب رییس، خزانه دار، سخنگو و معاونت اجرایی شورا برای سال سوم انتخاب خواهند شد.
بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه های اطلاعاتی فضای سبز شهر تهران دیگر دستور جلسه خواهد بود.
همچنین در این جلسه بررسی لایحه ساماندهی منابع آلاینده دیزل در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران و نیز بررسی لایحه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی و ارتقای سهم و نقش آنان در مدیریت شهرداری تهران در دستور کار قرار خواهد داشت.
در یکصد و شصتمین جلسه شورا همچنین بالغ بر 6 پلاک ثبتی برای تشخیص باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخاب هیات رییسه شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟