Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری با تاکید بر اینکه ۶ هزار نفر در بسیج اصناف خراسان جنوبی جذب و ساماندهی شدند، گفت: ارتباط علما با اصناف در دستور کار است و ساز وکار آن در هفته بسیج دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عبدالرضا حیدری» امروز (2 شهریور) در دیدار اعضای بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اصناف بازوان انقلاب هستند و 89 شهید خراسان جنوبی ما از شهدای اصناف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد: اگر تمام اصول این سند رعایت شود مشکلات کشور قابل حل است.

 

حیدری با بیان اینکه در بسیج اصناف اهدافی را دنبال می کنیم، ادامه داد: ارتقای سطح فرهنگی و معنوی اصناف و تلاش برای ایجاد بازار طراز انقلاب اسلامی، فرهنگ سازی کالای ایرانی، توانمندسازی و کادر سازی در مجموعه بسیج اصناف، ایجاد فرصت های شغلی و تعامل با سازمان ها برای رفع موانع تولید از جمله این اهداف است.

 

وی به وجود مشکلاتی اقتصادی در کشور اشاره و بیان کرد: مشکلات اقتصادی متاثر از نقدینگی بالا، مفاسد اقتصادی، رانت خواری، وابستگی به خارج، بخش نامه های دفعی و مالیات های ناعادلانه است و حل این مشکلات میسر نمی شود مگر  اینکه جوان گرایی در کشور ایجاد شود.

 

مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه 6 هزار بسیجی در استان جذب و سازماندهی شدند، گفت: همچنین ساماندهی شش گروه جهادی متخصص از اصناف بسیجی استان انجام شده است.

 

حیدری با تاکید بر اینکه زمینه حضور مسئولان در بین بازار و کسبه و پاسخگویی به سوالات آنان فراهم شده، افزود: در سطح خراسان جنوبی 137 اتحادیه و 31 هزار واحد صنفی فعالیت می کنند.

 

به گفته وی بحث آموزش فقه بازار برای افرادی که می خواهند جواز کسب دریافت کنند برگزار می شود و تاکنون این آموزش ها به 500 نفر در استان ارائه شده است.

 

مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه نظارت در بحث کنترل بازار با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود، عنوان کرد: طرح یک کاسب یک دانش آموز سال گذشته در دو مرحله انجام شد و با کمک 100 میلیون تومانی خیران بسته های لوازم التحریر در بین 600 دانش آموز  بی بضاعت توزیع شد.

 

وی با اشاره به تامین جهیزیه با اولویت خانواده های نیازمند در مناطق محروم توسط اصناف استان، ادامه داد: در حال حاضر  10 هیات اندیشه ورز  در استان فعال هستند که از اعم نتایج جلسات آنان استفاده از ظرفیت و تولیدات داخلی استان است.

 

حیدری با بیان اینکه ارتباط علما با اصناف در دستور کار است و سازوکار آن در هفته بسیج دنبال می شود، گفت: تاکنون با اجرای طرح جهاد همبستگی در استان اصناف و بازاریان حدود 440 میلیون تومان برای بازسازی مناطق سیل زده کمک کردند.

 

مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: بن بستی در کشور برای حل مشکلات نیست و با مقاومت می توانیم زمینه ساز تمدن اسلامی باشیم.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی مسجد روزنامه روز جهانی مساجد عید غدیر مسجد مساجد عید غدیر خم شیراز اردبیل روزنامه ها نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی

بارش شدید تگرگ در دُرُح خراسان جنوبی خساراتی به مزارع و منازل مسکونی وارد کرد.

دریافت 713 KB

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی