Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه این سازمان تاکنون ۴۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان سیل‌زده پلدختری اهدا کرده است، گفت: در پلدختر نیاز به حضور گروه‌های تخصصی کاشی‌کار و بنایی وجود دارد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

غلام‌رضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: کار مرمت و بازسازی منازل مسکونی در این شهر سیل‌زده توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بسیج اصناف کشور آغاز شده‌ بود و 100واحد مسکونی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی این واحدهای مسکونی بیش از 900میلیون تومان هزینه شده و500نفر دارای سرپناه شدند، افزود: 600میلیون تومان هزینه استاد بنا، کاشی‌کار و 300 میلیون تومان هم مصالح ساختمانی بود که هزینه استاد بنا و کاشی‌کار را گروه‌های جهادی رایگان انجام دادند، این یعنی با روحیه بسیجی و جهادی و با مبلغ 300 میلیون تومان 900 میلیون تومان کار انجام شده‌است.

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه امیدواریم تنور خدمت‌رسانی و سیل مهربانی هم‌چنان در پلدختر داغ باشد، عنوان کرد: بسیج اصناف و بازار در طرح همبستگی با مردم سیل‌زده که در کل کشور در حال اجراست هم‌چنان حضور خواهد داشت و کمک خواهند کرد که واحدهای مسکونی هرچه سریع‌تر احداث شود تا مردم از نعمت سرپناه استفاده کنند.

جشن اهدای 19 جهیزیه به زوج‌های سیل‌زده در اهواز برگزار می‌شود70 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق سیل‌زده خوزستان اهدا می‌شوداهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در بوشهر به‌ روایت تصویر

وی بیان کرد: امیدواریم گروه‌های تخصصی بنایی، کاشی‌کاری و موزاییک‌کار بیش‌تری در منطقه سیل‌زده پلدختر حضور پیدا کنند، چون بسیار نیاز به گروه‌های تخصصی در این شهرستان وجود دارد.

حسن پور با بیان اینکه تاکنون 42سری جهیزیه به زوج‌های جوان منطقه سیل‌زده پلدختر که شامل 27قلم بوده اهدا شده‌است، گفت: در حوزه اصناف آسیب‌دیده از سیلاب از نبود آمار دقیق رنج می‌بریم که قرار بود آمار صنوف آسیب‌دیده را به ما بدهند تا بسیج اصناف و خیرین برای راه‌اندازی صنوف به مردم کمک کنند که خوشبختانه خیلی از صنوف راه‌اندازی شده و بخشی از آنها هم باقی مانده که امیداریم صنوف کشور به کمک صنف آسیب‌دیده خودشان در شهر سیل‌زده پلدختر بیایند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود