Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@14:04:24 GMT

واکاوی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی در روز خانواده

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۴۶۳

واکاوی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی در روز خانواده

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همایش ملی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت استحکام خانواده‌ و با هدف تعمیق بخشیدن و گسترش فرهنگ اسلامی در خانواده‌ها هم‌زمان با روز خانواده و تکرین بازنشستگان با حضور شخصیت‌های کشوری، لشکری و مدیران عالی فرهنگی و رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود.

این همایش روز سه‌شنبه، 5 شهریورماه در محل مرکز همایش‌های سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش ملی رسانه و سبک زندگی اسلامی ایرانی به همت مؤسسه صراط‌المستقیم و با مشارکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان صدا و سیما، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بسیج شهرداری تهران و سایر نهادها برگزار می‌شود.

علیرضا برومند 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همایش ملی رسانه سبک زندگی اسلامی ایرانی روز خانواده بازنشستگان ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد