Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:39:24 GMT

شهیدان رجایی و باهنر نماد ماندگار وحدت ملت و دولت است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۵۱۵

شهیدان رجایی و باهنر نماد ماندگار وحدت ملت و دولت است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی روز شنبه در این پیام تاکید کرد:

دولت تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی ۴۰ ساله پایه های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکمتر می نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هفته اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام، شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت شده است.

عباسی در پیام خود خاطر نشان کرد : شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.

در پیام استاندار آمده است : هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد. در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پیمان شده و با تدبیر، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان بویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.

عباسی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

در پایان آمده است :اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.

به گزارش ایرنا، هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است.

2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت