Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:07:22 GMT

بهره برداری چهار طرح اورژانس همدان در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۵۷۵

بهره برداری چهار طرح اورژانس همدان در هفته دولت

حبیب معصومی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سه پایگاه جدید در  منطقه «میانده» تویسرکان، «سد کلان» ملایر و «قینرجه» رزن آماده بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها شمار پایگاه های امدادی اورژانس این استان با در نظر گرفتن دانشگاه مستقل علوم پزشکی اسدآباد به ۶۰ پایگاه می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان بیان کرد: استاندارد پایگاه های امداد جاده ای بر مبنای هر ۴۰ کیلومتر مسیر یک پایگاه است.

معصومی بیان کرد: سه پایگاه امداد جاده ای جدید نیمه دوم سال جاری در «جربانلو» رزن، «آزاد راه ۲ همدان- ساوه» و «آب مشکین» کبودراهنگ راه اندازی می شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان اظهار داشت: همچنین هفته دولت امسال پایگاه شهری سه در میدان استقلال شهر ملایر بهره برداری می شود.

معصومی گفت: استاندارد پایگاه های شهری برای ۵۰ هزار جمعیت نخست یک پایگاه و پس از آن برای ۶۰ هزار جمعیت بعدی یک پایگاه دیگر احداث می شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان بیان کرد: هم اینک ۱۰ پایگاه اورژانس شهری در همدان، سه پایگاه در ملایر، ۲ پایگاه در نهاوند، ۲ پایگاه در تویسرکان، ۲ پایگاه در بهار و مابقی شهرستان هر کدام یک پایگاه، در مجموع ۲۲ پایگاه شهری در این استان فعال است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است