Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@13:58:54 GMT

۸۲۳ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۶۱۱

۸۲۳ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد علی موهبتی صبح امروز در مراسم غبار روبی مزار شهدا که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدا برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی عهد و پیمان مجدد با شهیدان بستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم بتوانیم کاری که شهدا برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته انجام داده‌اند را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقطعی از تاریخ که کشور مورد هجوم بیگانگان قرار گرفت مردم جان و سرمایه خود را فدای نظام کردند چرا که در آن زمان جان دادن و مقابل دشمنی ایستادن مهم بود؛ امروز کشور نیاز به تلاش و کوشش دارد و نیاز دارد برای پیشرفت مردم عده ای جان و مالشان را در سیستان و بلوچستان به خطر بیاندازند.

وی از سیستان و بلوچستان به عنوان خط اول جبهه امنیت، اقتصاد و بهداشت نام برد و خاطرنشان کرد: مدیرانی که در سیستان و بلوچستان خدمت می‌کنند به نوعی ایثارگران و فداکاری هستند که می‌توانند کار و راه شهدا را دنبال کنند و در واقع خدمت بی منت برای مردم شرط خدمت در استان سیستان و بلوچستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 823 پروژه در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بیش از 25 درصد نسبت به سال گذشته در استان افزایش داشته است.

موهبتی ادامه داد: در مجموع برای پروژه‌هایی که قرار است در این هفته در سیستان و بلوچستان افتتاح شود 435 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی از شروع کلنگ زنی 138 پروژه در هفته دولت خبر داد و افزود: 365 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها تامین اعتبار صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم با افتتاح آن‌ها خدمت کوچکی به مردم این استان ارائه دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سرمایه سیستان و بلوچستان نظام جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت