Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:53:13 GMT

تارتار: از احضار به کمیته انضباطی ناراحت نیستم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۹۲۲

تارتار: از احضار به کمیته انضباطی ناراحت نیستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان از کمیته داوران خواست با داورهایی که اشتباه می کنند برخورد داشته باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز مهدی تارتار سرمربی تیم میزبان انتقادهایی را از علیرضا فغانی داور بازی انجام داد و اعلام کرد یک پنالتی تیمش گم شده است. جالب اینکه بلافاصله بعد از این صحبت ها کمیته انضباطی تارتار را احضار کرد و حالا این رفتار واکنش سرمربی نفت را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تارتار شب گذشته وقتی کارشناس برنامه شب های فوتبالی نیز اعلام کرد آن صحنه خطای پنالتی نبوده، عنوان کرد: من وقتی کارشناس محترم برنامه حرفی می زند، برایم قابل احترام است اما فکر می کنم در مسیر حرکت بازیکن ما مدافع حریف خیلی زیرکانه پایش را زد و پنالتی بود.


وی ادامه داد: همیشه به داوران احترام گذاشتم. مصاحبه من بعد از بازی همه جا هست، در کمال احترام از آقای فغانی انتقاد کردم و در تمام دنیا هم رسم بر این است که مربیان از داوران انتقاد می کنند. به هر حال با فشاری که در طول مسابقه روی مربی تیم است و بازیکن من پایش را نشان می دهد و قسم می خورد خطای پنالتی صورت گرفته  من حق دارم محترمانه انتقاد کنم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: بازهم می گویم که آقای فغانی از مفاخر فوتبال ما است و وقتی می بینم کمیته انضباطی من را احضار می کند هم ناراحت نمی شوم. بارها گفتم که داوران ما با توجه به کاری که انجام می دهند دستمزد نمی گیرند و امیدوارم پولی که آنها می گیرند به اندازه زحمت شان باشد. اما وقتی با یک انتقاد کوچک به کمیته انضباطی احضار می شوم انتظار دارم کمیته داوران هم با داوری که اشتباه می کند برخورد داشته باشد. ناراحتی ای نیست به کمیته انضباطی می روم و از خودم دفاع می کنم اما این موضوع نباید یک طرفه باشد.

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد