Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@18:35:27 GMT

بوستان دوبرار بجنورد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۹۳۹

بوستان دوبرار بجنورد افتتاح شد

سرپرست شهرداری بجنورد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بوستان دوبرار، ۹۴ هکتار وسعت دارد و تاکنون برای مرحله نخست آن، ۹۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

محمدمهدی خاکشور اظهار داشت: تاکنون برای اجرای راه دسترسی و  آسفالت خیابان‌ها ۳۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، تامین روشنایی بیش از ۲۴ میلیارد ریال، ایجاد آبشار و آبنما بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایجاد ۴۰ سکو و ۳۲ آلاچیق، ایجاد سرویس بهداشتی به صورت پراکنده در نقاط مختلف از دیگر اقدامات انجام شده در این بوستان است و تلاش داریم تا نخستین گود کشتی بجنورد هم تکمیل شده و به افتتاح برسد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این گود کشتی در حال ساخت،  از برنامه ها و اولویت های شهرداری است و برای آن ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست شهرداری بجنورد گفت: قطر این گود ۵۰ متر است و در مجموع ۲ هزار متر مربع مساحت داشته و این مجموعه گنجایش چهار هزار نفر را دارد.

بر اساس این گزارش، بوستان دوبرار بجنورد که در منطقه ای بکر و خوش منظر در حال آماده سازی است، دیری نخواهد پایید که به رقیبی برای بوستان های نمونه ملی باباامان و بش قارداش تبدیل شود.

بوستان جنگلی دوبرار در ضلع جنوب غربی بجنورد قرار دارد و به عنوان بام شهر بجنورد، دو وجهه شهری را پیش روی بیننده قرار می دهد، از یک سو منظر پرهیاهوی شهری و در ضلع دیگر (جنوبی) که رو به بیابان است، سکوت مطلق را پیش چشم می گذارد.  

بوستان دوبرار با توجه به موقعیت مناسب و منحصربفرد در مجاورت کنارگذر جنوبی شهر بجنورد، در آینده نزدیک با استقبال انبوه مردم و نیز مسافران عبوری از این خطه رو به رو خواهد شد.  

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر روشنایی شهرداری قطر کشتی مسافران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد