Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@10:07:29 GMT

گلایه خانم بازیگر از عوامل سریال «بوی باران»

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۹۷۱

شمسی فضل‌الهی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریال «بوی باران» گفت: فیلم‌برداری سریال «بوی باران» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از آبان ماه سال ۹۶ آغاز شد و بازیگران خوبی در این سریال ایفای نقش کردند و به‌ واسطه همین موضوع مخاطبین زیادی جذب این سریال شدند.

اخبار چهره ها _ وی در ادامه در خصوص علت طولانی شدن پروژه اظهار کرد: به دلیل افزایش تعداد قسمت‌ها و جابجایی سوژه‌های داستان، تولید سریال طولانی شد و به همین علت جزئیاتی از چشم نویسندگان و کارگردان دورمانده است، «جزئیات» نکته شگفت‌انگیزی است که باید به آن همیشه توجه کرد و متأسفانه توجه نکردن به آن موجب می‌شود که در زمان پخش، مردم متوجه نواقص و کاستی‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بازخورد مخاطبان نسبت به سریال «بوی باران» تصریح کرد: بازخورد‌های مردم خوب بوده و نسبت به من خیلی لطف داشتند، اما از یکجا به بعد گله‌مندی‌ها شروع شد و خلأ‌های موجود در سریال به چشم آنها آمده بود و من قادر به پاسخگویی آن‌ها نبودم چرا که در حوزه اختیاری من نبود.

وی در خصوص برگزاری نشست‌ خبری عوامل و بازیگران سریال و پاسخ به سوالات مخاطبان بیان کرد: نشست خبری و پاسخگویی به سوالات مخاطبان کار بسیار پسندیده‌ای است که مدتی است در تلویزیون انجام می‌شود و باید در اتمام همه سریال‌ها گفت‌وگوی خبری و امثال آن برگزار شود که مردم بتوانند پاسخ سؤال‌های خود را دریافت کنند و راجع به سریال صحبت شود.

بازیگر سریال «بوی باران» در ادامه از قرارگیری جای اسم خود در تیتراژ سریال بوی باران گله کرد و افزود: هر سریال برای معرفی یک پیشکسوت در تیتراژ راه خوبی انتخاب می‌کند، کمترین توقع بنده این بود که به‌ عنوان پیشکسوت این عرصه اسمم درجایی با احترام خودش نوشته شود و من این چیز‌ها را نباید به کسی آموزش دهم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: سریال «بوی باران» به دلیل بازیگران زیاد و لوکیشن‌های فراوان، کار پرهزینه‌ای بود، اما کسانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند همگی متمول نیستند و زندگی‌شان به سختی می‌گذرد و توقع دارند برای زحماتی که می‌کشند دستمزدشان را دریافت کنند که متأسفانه در خصوص این سریال، دستمزد‌ها به موقع پرداخت نشد.

بازیگر فیلم «یه حبه قند» پیرامون اولویت‌های خود برای بازی در نقش‌های متفاوت تصریح کرد: اولویت پذیرش نقش در هر سنی متفاوت است، شاید من آرزو داشته باشم نقشی را بازی کنم که تحرکاتی بیش از توان خودم نیاز داشته باشد اما  در سن و سال بنده به دور از عقل است، بنابراین اولویت من در وهله اول نقشی است که به من پیشنهاد می‌شود و در وهله دوم سابقه کاری کارگردان و عوامل است.

 این بازیگر در خصوص فعالیتش در حوزه رادیو اظهار کرد: در برنامه رادیویی «فرهنگ مردم» که جمعه‌شب‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود در کنار محمدمحسن رفیعی به‌عنوان گوینده به فعالیت می‌پردازم که در این برنامه رادیویی از آداب، رسوم و فرهنگ جامعه ایرانی گفته می‌شود، این برنامه همچنین خواندن لالایی‌های مربوط به خطه‌های مختلف ایران را در بردارد که کار را بسیار جذاب و دوست‌داشتنی کرده است.

وی در پایان به دلیل کم کاری خود را در حوزه رادیو اشاره و خاطرنشان کرد: هماهنگ کردن برنامه رادیویی و بازی در فیلم و دوبله کار سختی است، همچنین وقتی یک هنرمند از کار سختی چون دوبلاژ فاصله بگیرد کارش سخت می‌شود چراکه تسلط هنرمند کم می‌شود و از طرف دیگر زمانی که از این حوزه دور می‌شوی دوستان نیز تو را فراموش خواهند کرد و به‌قول‌معروف «از دل برود همان‌ که از دیده رود».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سریال ایرانی شمسی فضل اللهی بازیگر پیشکسوت بوی باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت

برنارد هیل، بازیگر نقش شاه تئودن در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفته است.   به گزارش عصر ایران؛ «برنارد هیل» بازیگر انگلستانی که بیشتر برای بازی در فیلم «ارباب حلقه‌ها» و «تایتانیک» شناخته می‌شود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.   «برنارد هیل» در نقش پادشاه «تئودون» ارباب حلقه ها   «ددلاین» نوشت، «لو کولسون» مدیر برنامه‌های او خبر درگذشت «هیل» در صبح روز یکشنبه را تایید کرده است. علت درگذشت این بازیگر اعلام نشده است.   «برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» برنده اسکار ۱۹۹۷ در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت» و در «ارباب حلقه‌ها» در نقش پادشاه «تئودون» ظاهر شده بود.   «برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت»    از دیگر نقش‌های مهم او به حضور در مجموعه تلویزیونی «کلودیوس» در سال ۱۹۷۶،‌ «گاندی» در سال ۱۹۹۹ و «رؤیای شب نیمه تابستان»(۱۹۹۹) می‌توان اشاره کرد.   این بازیگر اهل «منچستر» در خانواده‌ای از معدنچیان زغال سنگ متولد شد. او پیش از بازی در فیلم‌هایی که میلیاردها دلار در سراسر جهان به فروش رساندند، حرفه‌ متفاوتی را تجربه کرده بود و با بازی در درام‌های کوچک واقع‌گرایانه به شهرت رسید.   دیگر نقش‌های مهم هیل از دیگر نقش‌های مهم هیل می‌توان به فیلم Shirley Valentine، فیلم The Ghost and the Darkness، فیلم The Wind in the Willows، فیلم True Crime، فیلم A Midsummer Night's Dream، فیلم The Scorpion King، فیلم Gothika، فیلم The League of Gentlemen's Apocalypse، فیلم Valkyrie، انیمیشن ParaNorman، سریال Boys from the Black Stuff، سریال A Very Social Secretary، سریال Wolf Hall و سریال Unforgotten اشاره کرد.   برنارد هیل همچنین سابقه حضور در بازی‌های ویدیویی و صداپیشگی در بازی Fable 3 را هم در کارنامه خود داشته است.   منبع: ایسنا و زومیت کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم