Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، فریبرز محمود زاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص اعتراض استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) به نبود مترجم در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نهایت همکاری با باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها در زمان صدور کارت بازیکنان و کادرفنی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به عصبانیت استراماچونی

او در ادامه افزود: متاسفانه متن قرارداد حقوقی مربیان باشگاه استقلال دارای اشکالات انشایی بود، اما کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با همکاری واحد مسابقات مجوز حضور مربیان استقلال را در بازی نخست این تیم مقابل ماشین سازی صادر کرد با این قید که باشگاه در این هفته و پیش از مسابقه دوم تیم این اشکالات رابر طرف کند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: غیبت مترجم استراماچونی در نشست خبری هم به این دلیل رخ داد که باشگاه استقلال هیچ گونه مدرکی برای ثبت قرارداد مترجم سرمربی ایتالیایی خود به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ارائه نکرد و به همین دلیل آی دی کارتی هم برای مترجم استراماچونی صادر نشده است و در این موضوع هیچ قصوری متوجه سازمان لیگ نیست.

بیشتر بخوانید: فتاحی: توپ‌های لیگ برتر از تکنولوژی خوبی برخوردار است/ درخواستی از باشگاه استقلال برای حضور مترجم نداشتیم

محمودزاده در پایان خاطر نشان کرد: درصورتی که باشگاه استقلال به مانند سایر باشگاه‌ها که سرمربی خارجی دارند و مدارک مترجم را ارائه کنند بلافاصله کارت ایشان صادر خواهد شد و علت صدور نشدن کارت مترجم سرمربی استقلال به دلیل ارائه ندادن مدارک توسط خود باشگاه استقلال بوده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از سازمان لیگ فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت

لیورپول ممکن است با سرمربی هلندی و موفق فاینورد قرارداد امضا کند

طرفداری | احتمال معرفی شدن آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در لیورپول قوت گرفته است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود. اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد. باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت. رومانو می گوید در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد. 

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد