Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@04:19:05 GMT

برگزاری طرح ابرار در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۳۶۷

برگزاری طرح ابرار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون فرهنگی هنری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: همزمان با اجرای طرح "رسم ابرار" در استان، با اقتدا به سیره خانوادگی امام علی علیه السلام، از سوم تا پنجم شهریور به همراه خانواده با گرفتن سه روز روزه، برای هر روز هزینه یک افطار خود را به مسکینان، یتیمان و آزادی زندانیان هدیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس اسلامی افزود: این طرح با همکاری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: روز بیست و سوم ذی الحجه(سوم شهریور) مخصوص هدیه مبلغ یک افطار برای هر نفر به مساکین می باشد که علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب کمیته امداد به شماره کارت" 0412-5003-9979-6037" واریز نمایند.

وی گفت: روز بیست و چهارم ذی الحجه(چهارم شهریور) مخصوص هدیه مبلغ یک افطار برای هر نفر به یتیمان است، که حساب کمیته امداد به شمار کارت" 9810-5002-9979-6037" در نظر گرفته شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: روز بیست و پنجم ذی الحجه(پنجم شهریور) نیز مخصوص هدیه مبلغ یک افطار برای هر نفر جهت آزادسازی زندانیان می باشد که علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب کمیته امداد به شماره کارت" 0115-5003-9979-6037" واریز نمایند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: رسم ابرار طرح ابرار آزادسازی زندانیان یتیمان اطعام روزه حمایت از محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور