Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:18:06 GMT

نخستین دوره جشنواره «خبر خوب» در هرمزگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۴۵۰

نخستین دوره جشنواره «خبر خوب» در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه رکن الدینی گفت: جشنواره «خبر خوب» با هدف توجه به اخبار امیدوارکننده و تشویق خبرنگاران و فعالان رسانه ای به سمت تولید محتوای متناسب با شرایط و نیاز فعلی جامعه اطلاع رسانی خدمات دولت برگزار می گردد.

رکن الدینی افزود: این جشنواره در دو بخش شامل بخش ویژه برنامه ها و دستاوردهای دولت و بخش آزاد برگزار می گردد که شرکت کنندگان در بخش آزاد می توانند آثار تولیدی خود با ویژگی خبر مثبت و خبر خوب در تمام حوزه ها را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می توانند آثار تولیدی اختصاصی خود در قالب‌های نرم خبر، گزارش توصیفی، تحلیل، یادداشت ، مصاحبه مردمی ، کلیپ، عکس و عکس نوشت یا آلبوم تصویری که در رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تاکید کرد: آثار تولیدی که مردم محور بوده و به بیان نتیجه و دستاورد اقدامات دولت از زبان مردم اختصاص داشته باشد در این جشنواره دارای امتیاز ویژه خواهد بود.

به گفته رکن الدینی، ویژگی این جشنواره به روز بودن اخبار و تازگی آنها و ارزیابی آثار تولید شده در یک دوره زمانی کوتاه مدت است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، زمان تولید و انتشار آثار ارسالی را لزوما از دوم تا ۳۰ شهریور ماه سالجاری ذکر کرد.

وی ادامه داد: مهلت نهایی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، پنجم مهرماه و از طریق ارسال اثار به دبیرخانه خواهدبود و دبیرخانه جشنواره خبر خوب آثار منتشر شده را توسط هیات داوران بررسی و منتخبان برتر هر بخش را معرفی می‌کند.

رکن الدینی، همچنین از برگزاری دومین جشنواره خبر خوب خبرداد و افزود: دومین جشنواره خبر خوب نیز از مهرماه  آغاز می شود و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت. 

وی از سفرهای  سیاحتی و زیارتی، هدایای نقدی و غیر نقدی از جمله جوایز پیش بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

گفتنی است: امروز شنبه دوم شهریور همزمان با اغاز هفته دولت این جشنواره از شورای برنامه ریزی و توسعه در استانداری آغاز می شود.

کد خبر 4700217

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان جشنواره مطبوعات هفته دولت بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره جشنواره ملی «آسمون»  که با محوریت تولیدات نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در فضای مجازی تشکیل شده، فعالیت خود را در ۶ موضوع دنبال کرده و تا کنون با تولیدات متفاوتی از این گروه سنی مواجه شده است. حالا و به دلیل استقبال مخاطبین از این جشنواره و با پیشنهاد شورای سیاست گذاری مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

موضوعات جشنواره شامل ۱- حرفمون (هویت فردی) خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه؟ سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون، نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و…۲- دوستامون (هویت اجتماعی) ارتباطات اجتماعی مون رو میگیمراه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌مون۳- فضامون (هویت مجازی) تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟ مثلا تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و…و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتی امن و سالم بسازیم۴- خاکمون (هویت ملی) تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیماز تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم.۵-خدامون (هویت دینی) درباره فرهنگ دینی مون میگیم ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌های دینی‌مون.

قوانین ارسال ویدئو به این صورت است که حتماً دوربین باید روی عمودی تنظیم و فیلم گرفته شود. مدت زمان ویدیو ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد. جوایز جشنواره شامل میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی به اضافه پلی استیشن ۵، گوشی است. همچنین تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بستر‌های مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش می‌شود. آئین اختتامیه جشنواره همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد