Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:31:50 GMT

۶۳ پروژه عمرانی در دشتی افتتاح و اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۵۶۸

۶۳ پروژه عمرانی در دشتی افتتاح و اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در نشست با خبرنگاران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این پروژه ها در حوزه های مختلف عمران شهری وروستایی، راه، بهداشت درمان، ورزش،آب،کشاورزی، برق رسانی، گاز رسانی، مخابرات و طرحهای اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری افزود: از این تعداد ۴۸ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۹۱۸ میلیون تومان افتتاح و ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۰۴ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان کلنگ زنی می شود که به نسبت سال گذشته به لحاظ حجم ریالی هفت برابر رشد داشته است.

وی بیان کرد: در هفته دولت سال گذشته نیز ۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۵ میلیارد و  ۸۷۷ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

نادری یاد آور شد: در شرایط فعلی کشور ما به عنوان کارگزاران وظیفه سنگین از جمله خدمت بی منت به مردم، رعایت حقوق شهروندی و تکریم مردم و تلاش در جهت عمران و آبادی کشور و به ویژه شهرستان دشتی بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه خدمات ارزنده ای توسط دولت در جامعه شاهد هستیم، ادامه داد: علی رغم توطئه های دشمنان ولی تلاشهای خوبی صورت گرفته ولی این خدمات به نحو مطلوب انعکاس داده نشده است.

نادری بیان کرد: امروز علی رغم تحریم های ظالمانه  برخی افراد تلاش دارند این خدمات را کمرنگ جلوه دهند و مردم را نسبت به آینده ناامید کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خدمات را به نحو مطلوب انعکاس دهند، گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید به شبهات در فضاهای مجازی پاسخ دهند.

فرماندار دشتی بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری  نشست هم اندیشی با اقشار مختلف، تجلیل از کارمندان نمونه،تجلیل از قاریان قرآن، نشست هم اندیشی با انجمن های ادبی، رونمایی از کتاب نویسندگان، ملاقات عمومی ( میز خدمت )، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، نشست با خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله این برنامه ها است.

کد خبر 4700118

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت دشتی بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی