Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@02:24:19 GMT

مدیران با قاطعیت دستاوردهای دولت را بیان کننند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۷۴۶

مدیران با قاطعیت دستاوردهای دولت را بیان کننند

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری در جمع اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات ، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در ابعاد مختلف است.

وی یاداور شد: دولت های یازدهم و دوازدهم برغم مشکلات و چالش های ناخواسته، تحریم ها و فشارهای بین المللی و در پیچیده ترین شرایط کارهای و دستاوردهای بزرگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری تاکید کرد: مجموعه مدیران در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی نیز باید این دستاوردها و خدمات را بدون مبالغه ، شفاف و به موقع به اطلاع مردم و جامعه برسانند که به نظر می رسد در این راستا نیز یک ضعف مشهودی در بین مجموعه مدیران حاکم شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضرورت امید و نشاط در بین مردم و جامعه را در شرایط کنونی یادآور شد و گفت: بیان دستاوردها و عملکردها منجر به تقویت ارتباط و اعتماد بیش از پیش مردم نسبت به دولت و نظام خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت حفظ آرمان ها و ادامه راه شهدای دولت تاکید کرد و گفت: حس مسئولیت پذیری در کنار ساده زیستی ، صداقت ، مردم داری و پرهیز از تعلقات دنیوی از ویژگی های بارز این شهیدان رجایی و باهنر بود.

مسئولان و اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه و در نخستین روز از آغاز هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای یاسوج با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در استان را گرامی داشتند.

دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جامعه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد هشت سال دفاع مقدس مدیران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد

شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.

در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد