Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شهابی‌زاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این هفته لازم است یادآوری کنیم که برای استقرار این نظام و تجربه مردم‌سالاری چه فداکاری‌هایی شده تا نهال انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی برسد.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید باور داریم که اگر صادقانه و خالصانه برای رضای مردم و کمک به آن‌ها قدمی برداریم و خدمتی بکنیم، علی‌رغم همه تهدیدات و دشمنی‌های داخلی و خارجی، پیروزی واقعی از آن ملت است و هیچ کارشکنی‌ای موفق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان تصریح کرد:‌ در هفته دولت سال ۹۸، از همه خدمت‌گزاران واقعی به مردم سپاس‌گزاری می‌کنم و توفیق دولت را برای یاری‌رسانی به مردم شریف اردکان از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

شهردار اردکان نیز در ادامه با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است افزود: هفته نخست شهریورماه که هفته دولت نام‌گذاری شده است، یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی ۲ بزرگ‌مرد، رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم را در راستای توسعه و اقتدار کشور، سرلوحه کار خود قرار دادند.

اباذر غفوری گفت: این هفته نمادی از وحدت، همبستگی و اقتدار این نظام است که امید می‌رود با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر مدیران و مسئولین و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های کشور گامی مؤثر در راستای آبادانی و رشد فرزندان این مرزوبوم برداشته شود.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، آغاز هفته دولت را به‌تمامی خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه مدیران، مسئولان و کارمندان شهرستان اردکان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های این انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴ /  ۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب انقلاب اسلامی ایران اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟