Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری کوهدشت با بیان اینکه زیرساخت‌های آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان پیش از شروع فصل بارش باید به نتیجه برسد، گفت: ۵۲میلیارد تومان پروژه در کوهدشت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، محمدرضا آزادبخت ظهر امروز  با گرامی‌داشت آغاز هفته دولت در بیت امام‌جمعه این شهرستان اظهار داشت: با وجود مشکلات تحریم خوش‌بختانه 26 پروژه هفته دولت با اعتبار حدود 52میلیارد تومان در کوهدشت آغاز و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم بالاترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: در امسال به‌واسطه حکم وزیر کشور برای سیدموسی خادمی استاندار لرستان، کوهدشت به‌عنوان تنها شهرستان لرستان که ستاد توسعه برای آن تشکیل‌شده معرفی شده و بسیاری از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی اعضای این ستاد هستند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با تأکید به اینکه برنامه ستاد توسعه این است که همه مجموعه دولت در امسال هرکدام باید قدمی را در قالب شورای توسعه این شهرستان بردارند، عنوان کرد: کوهدشت تاحدودی نسبت به سایر شهرستان‌های لرستان کم‌توسعه‌یافته‌تر است.

60 درصد اعتبارات زیرساخت‌های آسیب‌دیده از سیل لرستان تخصیص یافت33 میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌های شهری پلدختر مصوب شدسیل 500 میلیارد تومان به زیرساخت‌های چگنی خسارت زد

وی بیان کرد: مدیران کوهدشت در امور مرتبط با خود وظیفه دارند در راستای توسعه این شهرستان یک پروژه و یا حرکتی را آغاز کنند تا ما یک‌قدم به توسعه‌یافتگی نزدیک‌تر شویم.

آزادابخت در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سیل فروردین 98 خسارات بی‌شماری به زیرساخت‌های شهرستان کوهدشت وارد کرده‌است، گفت: اقدامات اولیه و خدمات موقتی برای برقراری یک وضعیت عادی در این شهرستان انجام‌شده، از اکنون وظیفه داریم تا پیش از شروع فصل بارش زیرساخت‌ها را به نتیجه‌ای برسانیم.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با بیان اینکه با ساماندهی زیرساخت‌ها راه، آب، برق، تلفن، گاز و راه ارتباطی دانش‌آموزان این شهرستان به‌واسطه بارندگی نباید قطع شود، خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی به دلایلی در به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها تعلل دارند، اگر پروژه‌ای یک روز دیرتر به سرانجام برسد برای مردم سبب ایجاد مشکلات می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است