Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی، هم‌زمان با آغاز هفته دولت از حضور زنان در ورزشگاه‌ها در بازی‌های ملی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ معاون وزیر ورزش در صحبت‌های خود، درباره لیگ برتر گفت: «در این دوره تلاش داریم تا با تجهیز ورزشگاه و امکانات سخت افزاری شرایط بهتری برای حضور تماشاگران فراهم کنیم و امیدواریم در یک ماه آینده عقب ماندگی ها در این زمینه را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه گفت: «مقررات انضباطی برای باشگاهها و ورزشگاه ها در این دوره لیگ بدون اغماض باید اعمال شود. باشگاه ها باید مسئولیت هواداران را برعهده بگیرند و پاسخگو باشند و وزارت ورزش هم پیگیر این موضوع است. لیگ نوزدهم متفاوت از سایر لیگ‌ها برگزار می شود.»

معاون وزیر ورزش درمورد مشکلات پیش ‌آمده در برگزاری هفته اول لیگ برتر گفت: «این مساله سخت افزاری هم بزودی برطرف می شود.»

مازیار ناظمی، روابط عمومی وزارت ورزش، حرف‌های معاون وزیر را کامل کرد و گفت: «مشکلات پیش‌ آمده در فرایند ورود به ورزشگاه تا هفته چهارم و دربی حل خواهد شد.»

احمدی در پایان گفت: «وی درباره ورود زنان به ورزشگاه ها هم گفت: ما منعی برای حضور زنان در رویدادهای ملی ورزشی نداریم و امیدواریم این مانع در همه رویدادهای ملی برداشته شود. رویکرد وزارت ورزش متوازن سازی است.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر ورزش زنان ورزشگاه بازی های ملی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با روکیا، معاون نخست وزیر اوگاندا دیدار کرد.

در این دیدار که به پیشنهاد معاون نخست وزیر اوگاندا در محل معاونت زنان برگزار شد، خزعلی ضمن اشاره به سوابق همکاری دو کشور گفت: بین ایران و اوگاندا همواره ارتباط و مناسبات خوبی وجود داشته است؛ در سازمان ملل نیز همکاری خوبی داشته‌ایم که امیدواریم این همکاری تداوم و بهبود یابد.

در ادامه ایشان به رشد چشمگیر زنان ما در زمینه‌های مختلف خصوصاً علمی و بهداشتی اشاره کرد و افزود: در بخش‌های کارآفرینی، صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز زنان ما توانسته اند کارگاه‌های کوچک و بزرگ را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: ما می‌توانیم در همه این زمینه‌ها با یکدیگر مشارکت داشته باشیم. همچنین در زمینه فقرزدایی، تغییرات اقلیمی و تحریم‌ها نیز می‌توانیم کنار یکدیگر باشیم و جبهه متحدی را تشکیل دهیم.

خزعلی در ادامه به برخی سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی دولت برای بانوان نظیر مشاغل منعطف، ۹ ماه مرخصی زایمان، کسر موظف برای مادران دارای کودک زیر ۶ سال، سپردن نفقه به مرد و قوانین مربوطه اشاره و افزود ما معتقدیم برابری جنسیتی همیشه به نفع زنان نیست و اقتضائات جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد.

وی ابتکار عمل رییس جمهور کشورمان در طرح ایده جنبش تعهد به خانواده را معرفی و از معاون نخست وزیر اوگاندا دعوت به پیوستن به آن نمود که مورد استقبال ایشان قرار گرفت. روکیا تصریح کرد کشور ایشان با همجنسگرایی به شدت برخورد و آن را جرم‌انگاری کرده است.

خانم روکیا در این دیدار گفت: به شما به خاطر احراز سمت معاون رئیس جمهور تبریک می‌گویم. این نشان دهنده پوشالی بودن تبلیغات واهی علیه زنان ایران است چرا که ادعا دارند زنان در ایران نمی‌توانند به جایگاه‌های عالی برسند.

وی افزود: ما می‌توانیم در زمینه‌های مختلف توانمندسازی زنان اعم از علم و فناوری، بهداشت و سلامت، صنایع دستی … با یکدیگر همکاری داشته باشیم. وی به اقدامات کشورش در حمایت از ورود بانوان به مجلس و دانشگاه اشاره نمود اما از فشار مضاعف بر زنان ناشی از مسئولیت‌های شغلی و وظایف منزل ابراز نارضایتی نمود.

در پایان طرفین بر توسعه همکاری‌های مشترک توافق کردند.

کد خبر 6092899

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم