Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای استاندارد سازی محصولات ساختمانی به لحاظ کمی و کیفی در کهگیلویه وبویراحمد گام های اساسی برداشته شده است. عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

در شورای فنی موضوع مصالح ساختمانی و ساخت و سازها از طریق آزمایشگاه ها و بازرسی به خوبی کنترل واستاندارد رعایت می شود و دستگاه های نظارتی در این خصوص نیز به خوبی نظارت و عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در سطح ملی در بخش های پلیمری، صنایع شیمیایی و محصولات ساختمانی به سمت کیفی سازی و استاندارد خوب کار شده، اما در حوزه خودرو بعد از چند دهه کار اساسی به لحاظ کیفی نشده است و در این صنایع مشکلات زیادی داریم.

امید است که در راستانی استاندارد سازی و کیفی کردن محصولات بخصوص تولیدات کشاورزی و کالاهای مشمول استاندارد اجباری توجه ویژه ای شود. هر چند در تولیدات و محصولات دو مقوله کمیت و کیفیت با هم مطرح هست، اما سازمان استاندارد یک هویت مستقلی به خود گرفته و برای ارتقاء کمی، رشد شاخص ها و کیفیت بخشی خوب وارد عمل شده است.همچنین امیداواریم، سازمان استاندارد کشور بتواند همراه با توسعه شاخص ها و استاندارد سازی، فرهنگ استاندارد و کیفیت بخشی را نهادینه کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518