Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:13:27 GMT

حرکت نخستین کشتی بوشهر-قطر در هفته‌جاری

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۰۸۴

حرکت نخستین کشتی بوشهر-قطر در هفته‌جاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از حرکت نخستین کشتی باری-مسافری بوشهر-قطر در هفته جاری خبر داد و گفت: این کشتی می‌تواند ۱۶۰۰ نفر مسافر و حدود ۲۰۰۰ تن بار را به صورت کانتینری جابه‌جا کند.

سیاوش ارجمندزاده ، اظهار کرد: نخستین خط کشتیرانی مداوم ایران با قطر در هفته جاری راه‌اندازی شده و به صورت مستمر قرار است هفته‌ای یک بار بوشهر را به مقصد دوحه قطر ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی می‌تواند بار و مسافر را به صورت همزمان جابه‌ جا کند و به دلیل آنکه قرار بود در ابتدا برای نخستین سفر آن، تنها بار را به قطر بفرستیم و تصمیم عوض کند، وقفه‌ای به وجود آمد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا با وجود اعلام تاریخ امروز (دوم شهریورماه) برای حرکت این کشتی به سمت دوحه، این اتفاق نیافتاده است؟ گفت: مشکلاتی برای سوخت این کشتی به وجود آمد و در درجه دوم می‌خواستیم مسافر را هم به صورت همزمان جابه‌جا کنیم؛ بنابراین هماهنگی‌های آن انجام شد و قرار بود آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری این کار را انجام دهند و نسبت به فروش آن اقدام کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان این‌که هنوز هیچ بلیتی از کشتی قطر – بوشهر فروخته نشده است، اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا سفر کشتی بوشهر – قطر به صورت رفت و برگشت و تور چهار تا پنج روزه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار باشد که بسته به نوع هتل و کلاس سفر متفاوت است و فاصله بوشهر تا قطر ۲۰۰ مایل بوده و این سفر بسته به سرعت کشتی و شرایط جوی بین ۱۲ تا ۲۰ ساعت طول می‌کشد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای خانواده ارتباطات صریح و صادقانه ای با هم دارند و تفاوت‌های فردی یکدیگر را می‌پذیرند و عواطف خود را آشکارا ابراز کرده و احساس ارزشمندی و عزت نفس در یکدیگر ایجاد می‌کنند.

وی یکی از اصول تقویت سلامت روانی در خانواده را اصل وجود روحیه قدردانی و سپاسگزاری در میان اعضای خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای خانواده، در صورت انجام کارهای مفید و در راستای پیشبرد مصالح خانواده، از سوی اعضای دیگر خانواده مورد قدردانی قرار بگیرد که این قدردانی می‌تواند به صورت کلامی و یا غیرکلامی باشد.

ابراهیمی گفت: آنچه یک خانواده بهنجار را از خانواده نابهنجار متمایز می‌کند، فقدان مشکلات نیست بلکه وجود یک ساختار نیرومند و کارآمد برای حل مشکلات است.

رئیس بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: خانواده‌های سالم، ساختار درونی خود را برای پذیرش موقعیت‌های متغیر و بحرانی، اصلاح می‌کنند، در حالی که خانواده‌های ناکارآمد ساختار خشک خود را که در برخورد با وضعیت جدید کارآمد نیست حفظ می‌کنند.

کد خبر 6086725

دیگر خبرها

  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • برگردید تا غرق نشوید
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است