Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان نثار با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۳۵۵ کیلومتر مرزهای استان خراسان رضوی است، گفت: به لطف خداوند امنیت پایداری را در مرزها شاهد هستیم و مرزبانان اجازه هیچگونه تعرضی را به مرزها نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار«ماشاالله جان نثار» امروز(۲ شهریور) در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه عکس گروهی «نگاه‌بانان خورشید» که در ساختمان نگارخانه شهر برپا شده است، اظهار کرد: نما و نگاهی از استقرار مرزبانان در طول ۸۳۵۵ کیلومتر از مرزهای استان خراسان رضوی در نمایشگاه «نگاه‌بانان خورشید» به تصویر کشیده شده و امید است برپایی آن، نمونه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست در کل کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی با دو کشور افغانستان و پاکستان دارای مرز مشترک است، افزود: در این نمایشگاه بخشی از ماموریت‌ها و وظایف مرزبانی مستندسازی شده است و می‌توان فعالیت‌های مرزبانی را مشاهده کرد.

 

وی ادامه داد: فعالیت‌هایی از قبیل مبارزه با ورود مواد مخدر، جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، دستگیری کسانی که به صورت غیرقانونی قصد ورود به کشور را دارند، نظارت بر ملاقات‌های مرزی و پست کنترل‌ها و گمرکات استان در۴ مرکز قابل ذکر است.

 

جان نثار با بیان اینکه مرزبانی ماموریت شبانه‌روزی را شامل می‌شود، گفت: ماموریت‌ها در پاره‌ای از ساعات شبانه‌روز رخ می‌دهد اما مرزبانی از آن دست فعالیت‌هایی است که شبانه‌روز اجرا می‌شود و مرزداران با چشمانی بیدار از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای سرزمین خورشید امام رضا(ع) نگاهبانی و حراست می‌کنند.

 

جان نثار تاکید کرد: به لطف خداوند امنیت پایداری را در مرزها شاهد هستیم و مرزبانان اجازه هیچگونه تعرضی را به مرزها نخواهند داد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روزنامه روز جهانی مسجد هفته دولت غدیر مساجد مسجد روز جهانی مساجد اردبیل مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس مرزبانی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید