Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@16:58:56 GMT

آزمایش موشک جدید موفقیت‌آمیز بود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۵۳۶

آزمایش موشک جدید موفقیت‌آمیز بود

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار سرلشکر «حسین سلامی» صبح امروز در حاشیه دومین همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا چند سالی است که بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد، مجموعه سپاه استانی و قرارگاه شهید برونسی را وارد عمل کردیم.

وی بیان کرد: تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و تبدیل به پدیده‌ای فراگیر شده و در روز‌های اخیر تعدادی پروژه که به همت شهرداری مشهد به سامان رسیده بود، مثل پروژه‌های ورزشی و پارک در مناطق محروم مشهد به بهره‌برداری رسید و از زحمات عزیزانمان در شهرداری تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی افزود: امیدواریم با این قبیل فعالیت‌های سپاه و بسیج و شهرداری شاهد رفع فقر و محرومیت در این مناطق باشیم؛ مردم رکن اساسی مقاومت انقلابی در مقابل دشمنان بوده‌اند و امروز بیش از هر زمان دیگری نقش مردم متعین است؛ نقشی که امروز مردم با اتصال به رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، برجسته‌تر از هر زمان دیگری است؛ زیرا نقطه تمرکز فشار‌های دشمن روی مردم ما است و این مردم هستند که می‌توانند مثل گذشته و حال با شکیبایی و صبر انقلابی و تبعیت از رهبری، پاسخی محکم به دشمن دهند و دشمن را ناامید و متوقف و شکست خورده کنند.

فرمانده کل سپاه همچنین درباره وضعیت امنیت در منطقه خلیج فارس گفت: امنیت به فضل الهی با حضور مسلط نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برقرار است و امنیت خلیج فارس در ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نخواهند توانست خدشه‌ای بر این امنیت وارد کنند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آزمایش یک موشک جدید نیز عنوان کرد: کشور ما همواره عرصه آزمایش انواع سیستم‌های دفاعی و راهبردی است و این‌ها حرکاتی بدون توقف در راستای رشد قدرت بازدارنده ماست و دیروز هم یکی از روز‌های موفق این ملت بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حسین سلامی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است