Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@09:43:52 GMT

آغاز طرح استقبال از مهر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۰۷۶۷

سید نواب حسینی‌منش با اشاره به آغاز طرح استقبال از مهر، از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه اظهار کرد: در چند مرکز معاینه فنی ، خطوطی را به سرویس مدارس اختصاص می‌دهیم تا رانندگان سرویس مدارس، اتلاف وقت کمتری برای معاینه فنی داشته باشند.

اخبار اجتماعی- وی ادامه داد: پیشنهادی نیز مطرح کرده‌ایم که هنوز در کارگروه مربوطه مورد بررسی و تصویب قرار نگرفته که بر اساس این پیشنهاد، الزامات بیشتری برای معاینه فنی سرویس مدارس پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح بیشتر این بسته پیشنهادی تصریح کرد: کنترل مازاد خودروهایی که برای سرویس مدارس استفاده می‌شوند از لحاظ فنی و ایمنی، از سوی ما پیشنهاد شده که هنوز در خصوص آن تصمیم‌گیری نشده است.

حسینی‌منش تأکید کرد: خودروهایی که برگه معاینه فنی دریافت نکنند، برچسب سرویس مدارس به آنها داده نمی‌شود؛ ما نیز تلاش می‌کنیم امکانات لازم را فراهم کرده تا در زمان کمتری این خودروها تست معاینه فنی داده و اولیاء از لحاظ ایمنی خودروهای مورد استفاده در سرویس مدارس اطمینان داشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاینه فنی معاینه فنی مدارس آغاز سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از سرویس‌دهی رایگان در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) خبر داد.

بهرام نکاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی، در خصوص سرویس‌دهی قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق (ع)، اظهار کرد: روز شنبه _ پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳_ سرویس‌دهی قطارشهری مشهد در خط ۲ به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود: ساعت سرویس‌دهی طبق روال عادی خواهد بود.

کد خبر 750040

دیگر خبرها

  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز