Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان طارم جهت تکریم از امام جمعه سابق و معارفه امام جمعه جدید شهرستان با ریاست ستار صفری فرماندار طارم و با حضور معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، و جمعی از ائمه جماعات و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار طارم اظهار داشت : هفته دولت فرصتی مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توسط دولت های خدمتگزار به مردم ارائه می شود و بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بایستی این دستاوردها بدون بزرگنمایی برای مردم تشریح گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صفری با بیان اینکه قطعا کاستی ها و مشکلاتی در کشور و شهرستان وجود دارد افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و محدودیت منابع مالی، دستگاههای اجرایی تلاش می کنند تا بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مردم شهرستان ارائه نمایند.

وی نماز جمعه را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: در حال حاضر در بیش ۹۰۰ نقطه جغرافیایی نماز جمعه برپا می گردد که مرکز وحدت مسلمین، میعادگاه عاشقان و محل قدرت نمایی سیاسی و اجتماعی کشور می باشد و اظهار امیدواری کرد: از این فرصت معنوی در راستای ایجاد هم افزایی و وحدت بین مردم و مسئولین در شهرستان نهایت بهره برداری را ببریم.

این مسئول با اشاره شرایط حاکم بر منطقه و جامعه بین المللی حفظ وحدت را از ضرورت های امروز کشور برشمرد و تاکید کرد: همه مسئولین مکلف اند در راستای حفظ وحدت و افزایش هم افزایی در شهرستان تلاش کنند و در این راستا بر نقش محوری امام جمعه تاکید نمود.

فرماندار طارم در ادامه بر ضرورت توجه به نقش مباحث اجتماعی و فرهنگی در کنار مباحث عمرانی و اقتصادی در توسعه منطقه تاکید نموده و گفت: متاسفانه عدم توجه یا کم توجهی به موضوعات اجتماعی و فرهنگی منجر به بروز برخی آسیب های اجتماعی می گردد که بر اقتصاد و توسعه جامعه نیز تاثیر می گذارد .

وی با بیان اینکه شهرستان طارم در حوزه آسیب های اجتماعی اعتیاد، طلاق و کودک همسری نیازمند توجه ویژه ای است افزود: می طلبد جامعه روحانیت نیز با محوریت امام جمعه در کنار اقدامات جدی دستگاههای اجرایی به این حوزه ورود نماید .

صفری تاکید کرد : همه بایستی تلاش کنند در کنار جایگاه حقوقی به مسئولیت اجتماعی خویش در برابر آسیب های اجتماعی عمل نمود‌.

وی در پایان با اشاره به تعامل بسیار خوب و وحدت و همدلی با دفتر امام جمعه شهرستان گفت : این تعامل و وحدت همواره حفظ خواهد شد.

فرماندار طارم، شهرستان طارم را یک منطقه آرام و امن، دارای مردم زحمتکش و قدردان ، وابسته به کشاورزی و دارای درآمد متوسط بالا عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه مسئولین هم افزایی فرماندار طارم حفظ وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج نماد عظمت امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حج نماد عظمت و وحدت امت اسلامی است و باید از این فرصت برای نمایش همگرایی بیشتر جامعه اسلامی استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در همایش متمرکز کاروان‌های حج تمتع اردبیل، گفت: چشم جهان همه جهانیان به وحدت و همگرایی امت اسلامی در کنگره عظیم حج دوخته شده تا شکوه و عظمت آنها را در این کنگره بزرگ امت اسلامی شاهد باشند.

وی تصریح کرد: این فرصت استثنایی باید قدر دانسته شده و بیش از هر زمان دیگر کمک کنیم تا این آیین ارزشمند امت اسلامی با اقتدار کامل برگزار شده و حجاج ایرانی نیز به عنوان پیشتاز نمایش فرهنگ و عظمت و کرامت جامعه اسلامی وظیفه خطیر خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حج امسال با توجه به شرایط خاص جامعه اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و باید در این حج اعلام بیزاری خود را از استکبار جهانی نشان داده و بر همگرایی بیشتر امت اسلامی و دفاع از مظلومان جهان تلاش کنیم.

عاملی افزود: فرصتی که حج فراهم می‌آید، فرصت استثنایی برای نشر معارف اصیل اسلام و مکتب نبی مکرم اسلام است که هم در مکه و هم در مدینه باید حجاج با اخلاق، رفتار و شایستگی سلوک خود نشان دهند که جامعه اسلامی از غنای فرهنگی، ادبی و معرفتی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در خانه خدا انتظار می‌رود در کنار اعمال توحیدی، زمینه برای وفاق و همدلی امت اسلامی فراهم آید تا بتوانند از فرصت فراهم شده برای نمایش وحدت و انسجام بیشتر بهره برده و زمینه خوار شدن استکبار جهانی و تمامی مستکبران را فراهم کنند.

امام جمعه اردبیل به حجاج استان اردبیل توصیه کرد تا بیشتر از سایر مسائل حاشیه‌ای، به اصل موضوع حج و آداب آن توجه کرده و با شناخت اسرار و رموز آن سعی کنند تا خود را بیشتر با کاروان و برنامه‌های آن همسو و هم ردیف کنند.

عاملی اضافه کرد: همایش آموزشی، توجیهی زائران استان اردبیل فرصتی استثنایی فراهم کرده تا در مصلای اردبیل بتوانند اعمال حج را به صورت نمادین انجام داده و بیش از گذشته با اسرار حج و معنی و معارف آن بیش از گذشته آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: امیدواریم در حج امسال شرایطی فراهم آید تا امت اسلامی بتوانند بهترین نمایشی از همبستگی خود را نشان داده و در نقطه مقابل زمینه بیزاری و انزجار از نظام کفر و استکبار فراهم آید.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است