Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:46:39 GMT

۲ طرح اقتصادی در کنگاور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۴۵۵

۲ طرح اقتصادی در کنگاور افتتاح شد

فرماندار کنگاور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تبریک هفته دولت اظهار داشت: امسال در این شهرستان پروژه های عمرانی، اقتصادی و برنامه های فرهنگی زیادی به افتتاح خواهد رسید.
خیراله خزایی افزود: از جمله این طرح ها، افتتاح طرح پرورش بوقلمون گوشتی با یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در روستای کریم آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح با اشتغال زایی سه نفر و در قالب یک طرح پرورش ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه ای بوقلمون به بهره برداری رسید.
خزایی همچنین به طرح باغ پسته روستای عباس آباد این شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این طرح در زمینی به مساحت ۲ هکتار، سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون ریال و اشتغال زایی ۲ نفر احداث و افتتاح شد.
شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی و دشت های مناسب کشاورزی و دامداری است.
۷۴۴۷/۸۰۶۶
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری کشاورزی افتتاح قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال