Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس این سند باید سالانه ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت هزار شغل در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان همدان در فصل بهار امسال ۶.۱ درصد بود، اضافه کرد: این نرخ مربوط به فصل بهار است و در چهار فصل میانگین نرخ بیکاری همدان ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ پیش بینی می شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه یک فرصت بی بدیل در فرایند توسعه استان هستند خاطرنشان کرد: بدون وجود فعالان این عرصه، سرعت، دقت و اصلاح فرایندها بر اساس آنچه پیش بینی کرده ایم، نخواهد بود.

شاهرخی بر همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها تاکید و اضافه کرد: سند اطلاع رسانی استان با هدف اطلاع رسانی صیح و به موقع تدوین شده است و باید تمام بندهای آن اجرایی شود.

۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان همدان اصحاب رسانه بیکاری دستگاه های اجرایی استان سرمایه گذاری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز معلم و پاسداشت مقام معلم
  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان