Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:28:57 GMT

مرکز سوختگی و سرطان سمنان تا سال آینده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۵۶۹

مرکز سوختگی و سرطان سمنان تا سال آینده افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرکز سوختگی و سرطان سمنان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های درمانی استان نام برد و وعده داد: پروژه در دست احداث مرکز سوختگی و سرطان سمنان تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نوید دانایی همزمان با نخستین روز هفته دولت و در حاشیه بازدید مسوولان از این پروژه مهم درمانی اظهار کرد: این پروژه درمانی در حال حاضر ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه این پروژه در قالب دو پروژه مجزای مرکز سرطان و سوانح و سوختگی در حال پیگیری است افزود: با وجود محدودیت هایی در بحث منابع مالی هر دو پروژه و خصوصا مرکز تحقیقات سرطان با سرعت قابل قبولی در حال احداث هستند.

وی با بیان اینکه مرکز سوختگی و سرطان سمنان با زیربنای ۱۲ هزارمتر مربع در حال ساخت است، افزود: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این مرکز تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: این مرکز با ۶۲ تخت و با هزینه بالغ بر ۶۶۰ میلیارد  ریال در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

دانایی همچنین در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از آماده‌افتتاح بودن بیش از 40 پروژه بهداشتی و درمانی در استان خبر داد و اظهار کرد: البته در مجموع این دانشگاه 55 پروژه درمانی و بهداشتی آماده افتتاح دارد که بخشی از آنها در هفته دولت و بخشی نیز در سفر وزیر بهداشت به سمنان که احتمالا در شهریورماه جاری انجام شود به بهره‌برداری می‌رسند.

وی منان از بهره برداری از بیمارستان تخصصی دندانپزشکی آرادان به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درمانی این دانشگاه نام برد و گفت: بیمارستان امام حسین آرادان که به یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی تبدیل شده با هدف ارائه خدمات به مردم شهرستان‌های غرب استان به بهره‌برداری می‌رسد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کلنگ‌زنی بخش آموزشی بیمارستان معتمدی گرمسار به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های درمانی این دانشگاه نام برد و ادامه داد: آغاز پروژه فشار خون آرادان که یک طرح پایلوت کشوری است، خوابگاه 120 نفره دانشکده آرادان، بهره‌برداری از خوابگاه 180 نفره دانشکده پیراپزشکی سرخه از دیگر پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است .

وی از افتتاح چهار بخش جدید در بیمارستان امیرالمومنین سمنان خبر داد و گفت: افتتاح بخش "وی آی پی" بیمارستان امیر، بهره‌برداری رسمی از اتاق عمل، افتتاح بخش فوق‌تخصصی کودکان و بهره‌برداری از بخش خون بیمارستان امیر پروژه‌های چهارگانه این بیمارستان هستند که بزودی به بهره‌برداری می‌رسند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی ارتقاء بیمارستان 110 تخت‌خوابی امیرالمومنین به یک بیمارستان 160 تخت‌خوابی خبر داد و افزود: افتتاح سه مزکز جامع خدمات سلامت در شهرستان سمنان و دو پروژه آموزشی از دیگر پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت افتتاح می‌شوند .

دانایی از افتتاح چندین مرکز جامع خدمات سلامت در شهرستان مهدیشهر به عنوان سه پروژه آماده افتتاح دیگر این دانشگاه نام برد و ادامه داد: در هفته دولت مرکز جامع خدمات سلامت فولادمحله که از مطالبات جدی مردم این منطقه بوده و همچنین یک پروژه در شهر مهدیشهر و دو مرکز جامع خدمات سلامت در روستاهای ملاده و چاشم و یک مرکز جامع خدمات سلامت در شهر درجزین به بهره‌برداری می‌رسد .  

وی از بهره‌برداری از 6 پروژه مرکز جامع خدمات سلامت و خانه بهداشت در شهرستان دامغان خبر داد و گفت:این خانه‌های بهداشت در روستاهای حسن آباد، تویه دروار، آهوانو ، حسینان و...احداث شدند .

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز سوختگی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری میامی با بیان اینکه ۵۰ درصد گندم استان سمنان در این شهرستان تولید می‌شود، تاکید کرد: هفت هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در میامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میامی همچنین ۹۵ درصد چغندر قند و ۹۸ درصد دانه‌های روغنی استان سمنان را تولید می‌کند، افزود: میامی تنها شهرستان دارای زمین‌های زراعی دیم در استان سمنان است که نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در زمینه کشاورزی و زراعت در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در شهرستان میامی به بهره برداری می‌رسد.

آشوری با بیان اینکه شهرستان میامی دیار کاروانسراها نیز محسوب می‌شود که بیانگر ظرفیت‌های فراوان این منطقه است، گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه گردشگری باید ارزآوری صورت گیرد زیرا میامی بافت تاریخی بی نظیر در کنار صنایع دستی، قالیبافی، تولید پوشاک و… دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای میامی تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی است تا بتوانیم میزان تعداد بیشتری از صنایع باشیم.

فرماندار میامی ادامه داد: افتتاح بیمارستان میامی، خانه‌های بهداشت روستایی فاز اول ارتقای برق رسانی فرومد، پست برق میامی، ساختمان برق کالپوش و دو شهرک جدید در شهر میامی در زمره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع آب رسانی کالپوش در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در سفر اخیر وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میامی آغاز شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اینترنت فور جی دارند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمان این نشست بود.

کد خبر 6095345

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر