Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:16:27 GMT

کارگاه ملی امداد و نجات در اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۸۳۰

کارگاه ملی امداد و نجات در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،محمدرضا مهرابی اظهار داشت: کارگاه ملی امداد ونجات، صبح امروز درهتل آسمان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر جمعیت هلال احمر افتتاح شد و کارگاه های آموزشی آن نیز از امروز تا فردا یکشنبه 3شهریورماه ادامه دارد.

مدیر سازمان مردم نهاد ترنم اندیشه نقش جهان ادامه داد:اولین کارگاه ملی امداد و نجات با هدف آمورش فوریت های پزشکی درحوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله ویژه جوانان عضو سازمان های مردم نهاد در مجتمع مسکونی بهارستان واقع در خیابان شیخ صدوق برگزار می شود وهر استان سهمیه دو نفری در این کارگاه ملی  داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیراجرایی کارگاه ملی امداد ونجات اظهار داشت:مخاطب اصلی این برنامه جوانان 18 تا 35سال هستند که از وزارت ورزش و جوانان مجوز دارند.این برنامه در قالب 8کارگاه وبا 16ساعت آموزش برگزار می شود.

مدیرمجمع سازمان های مردم نهاد استان اصفهان خاطرنشان کرد:این برنامه با همکاری سازمان مردم نهاد ترنم نقش جهان، هلال احمر ومجتمع سازمان های مردم نهاداصفهان برگزار می شود.

مهرابی در پایان گفت:اختتامیه کارگاه سه روزه ملی امداد ونجات روز دوشنبه باحضور معاون سیاسی امنیتی استانداراصفهان، مدیرکل بحران استانداری ومدیرجمعیت هلال احمر ایران برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران جهان مدیرکل ورزش و جوانان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند