Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@10:41:07 GMT

تلفن ماهواره ای ارزان قیمت با پوشش دهی جهانی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۱۸۸۴

تلفن ماهواره ای ارزان قیمت با پوشش دهی جهانی

اگر قصد دارید همیشه و در هر کجا با عزیزان خود بی دردسر تماس بگیرید، خرید تلفن ماهواره ای گزینه مناسبی است که به تازگی یک مدل ارزان قیمت آن هم به بازار آمده است.

تلفن های ماهواره ای عمدتا گران قیمت هستند و خرید آنها برای عموم مقرون به صرفه نیست. ولی پیشرفت فناوری باعث شده مدل های ارزان قیمت آنها هم به بازار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل با نام کامل BlueCosmo Inmarsat IsatPhone ۲.۱  برقراری تماس های صوتی، ارسال و دریافت پیامک و ردگیری موقعیت مکانی با استفاده از جی پی اس را ممکن می کند. البته پوشش جغرافیایی نقاط نزدیک به قطب های شمال و جنوب از طریق این تلفن ماهواره ای مانند دیگر مدل ها چندان مطلوب نیست.

باتری لیتیومی این تلفن برای هشت ساعت مکالمه کافی است. همچنین این تلفن را می توان به مدت ۱۶۰ ساعت در حالت استندبای حفظ کرد. تلفن ماهواره ای مذکور همچنین ضد گرد و خاک و ضد آب است.

همراه با این تلفن یک شارژر دی سی خودرو، یک شارژر ای سی سازگار با استانداردهای بین المللی، کابل یو اس بی و برخی لوازم جانبی دیگر عرضه می شود. قیمت این محصول ۵۶۹ دلار است./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار